MÜSLÜME M ümkün müdür sana bunu yapan olsun insan? Ü zerine çöker kabus gibi bir gece S anma unutur sana yapılanı insanlık L anet okunur insan kılıklı mahlukata Ü zerine toprak mı atıldı şimdi,yaşayamadan çocukluğunu M utlu ol cenetinde E ksilmeyecek çocukgülüşlerin böylece...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müslüme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müslüme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güncel bir yaraya parmak basmışsınız hocam. Okunması, okutturulması ve paylaşılması gereken seçkin bir eser. Usta kalem edebi gücünü ve farkını ortaya koymuş. Gönülden tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Bu şiirlerle tarihe not düşülmek Müslüman Türk Milleti adına utanç vericidir. İnsanlığımızdan utanır olduk. Bu çirkin olay kara bir lekedir. Ama ne var ki en çok da pak alınların utanıp hicap duyduğu…🥲 Kalem dahi utanıyor bazı şeyleri yazmaya. Yapmaya ve yaşatmaya utanmayanlar Allah’ın Kahhar ismi ile kahrolsun inşaallah. İnşaallah edebi kalemler böyle edepsizlikleri yazmaya maruz bırakılmasınlar diliyorum efendim.
Akrostişe, hayat veren kötülüklerin kaynağı kurutulmadıkça, ne( Kahhar) ne de intizar çözüm olmaz. Atatürk'ün deyimiyle "Vatan ve Millet Düşmanı" kula tapanlar aydınlanmaz, ocakları kapanmazsa cahiliye istikametine kürek çeken gemi , yön değiştirmeyecektir. Şiir anlamlıydı. Saygılarımla.
Aynen hocam.Genel anlamda her türlü cahiliyet döneminde bazı insanlar. Keşke yaşanmamış olsa...Atatürk her zaman her dediği haklı çıkan büyük bir lider.Onun değerini bile anlayamazken hangi akıldan bahsedebilir ki? Yorumunuz için teşekkür ederim hocam.
Görmek istiyor emeğinize sağlık usta tebrik ederim saygılar