Haiku - ÖzgürlükŞiirin hikayesini görmek için tıklayın “Bir suçsuzun cezalandırılmasındansa, bir suçlunun serbest bırakılması tercih edilmelidir.”
İsveç atasözü
Özgür olur mu,
özgürlüklerimizi hiçe sayanlar? Heidi Korkmaz, (!) 2020 U.a |