Karanlık akşamların karanlığında. Kaybolan insanların sevgisini arıyorum. Biliyorum karanlıkların kötülüklerini. Ama sen girme karanlığa bir tanem... Senin aradağın sevgi benim kalbimde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
senin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
senin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık akşamların karanlığında. Kaybolan insanların sevgisini arıyorum. Biliyorum karanlıkların kötülüklerini. Ama sen girme karanlığa bir tanem... Senin aradağın sevgi benim kalbimde..
madem konu açılmış ilk şekilden bahsedeyim. şiirde kafiye ölçü çok gerekli sanki. şiir insanların geçmişte yaşadıkları iyi yada kötü şeyleri dışardan biriymiş gibi seyretme fırsatı verir. o yüzden şiirde sadece anlam önemlidir.
şiire gelince karanlıklardan hep korkarım ama sadece ben değilmişim korkan çok güzel bir sesleniş tebrik ediyorum...
bence önemli olan kafiye ve görsellik değildir anlam bütünlüğüdür biz birer sembolist olmaktan ziyade tam bir romantizm aşığıyızdır şiiriniz harika az sözle çok şey anlatmak en sevdiğim şiirdir diğer şiirinizde öyle unutma.....sizin gibi yazan bir kaç arkadaş daha var takip ediyorum şiirlerinizi ve okumaktanda büyük bir zevk duyuyorum....
saygılar..
ahmet ÇAKIR
angoristonya tarafından 2/9/2007 9:36:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
ilk yorum benden gelsin ... şair, ilk olarak serbest ölçülü şiirlerde bile ilk dikkat ettiğim şey kafiye örgüsüdür. fakat siz şiirin estetiğinden çok manasına dikkat ediyorsunuz sanırsam. manayı estetikle buluşturursanız şiirleriniz daha da güzelleşecek.yine de güzel bir şiir olmuş ellerinize sağlık :)
Kaybolan insanların sevgisini arıyorum.
Biliyorum karanlıkların kötülüklerini.
Ama sen girme karanlığa bir tanem...
Senin aradağın sevgi benim kalbimde..
cok ictendi siiriniz
ben karismam kafiyeli mi , kafiyesiz mi...
begendigim siiri okurum, su siir gibi
guzel siirler yazmaniz dilegi ile
saygilar siirsel yurege