Susmuş o seyircilerin dili oldun Gözleri resmen görmez solgun İşlerine gelince o cepleri dolgun Gerçeklerimiz candan ve yorgun.
Cemil Şensever demişlerdi adına Sanatçı ruhu ile bakardın tadına Kükrer haksıza; başlardı kaydına Seyirci kalanlarsa yalanırdı aydına.
Sabırlı olmak gerek her ortamda Yem olarak oyun takılıydı oltamda Hedefi vurdum derken o baltamda Benzetmeyi yaptın, çalan tamtamla.
Her yolu mübah gören idareci olur O gerçeklerin tadı ise pek acılı olur Yalan ile yola çıkan o yolda heba olur Adam gibi adam olanlar gerçekleri solur.
Anam senin kıymetli öz anan gibidir Yalancıların mekanı cehennem dibidir Kalbi kör olan görmezin gözü çiplidir Tele kulak olur, yaranmak adına iplidir.
Dokuz köyden kovarlarmış doğruyu Atın iyisinden sayarlarmış ak doruyu Yiğidin iyisine ’deli’ diyerek sor soruyu Zaman gelir, yalandan döşerler boruyu.
Mutlak adaletin elinden kaçan olmaz Yalancılar ruhsal hastadır, aklı olmaz Asil ve efendiler yalandan yana olmaz İnsanlığa hizmet eden aydınlar solmaz.
Saygı ve sevgi ile anarım ben seni Bunu değitiremez karalayanı beni Memeleketi sarmış ise yalancı teni Dürüstlükten ötürü yok saydılar beni.
Seni tanıdım mükemmel yapıda olan Ağabey saydım, budur kalbimde olan Gerçek dostluktur,daim bakiden olan Yalancıyı yalancılar savunur; budur aslolan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
H. Cemil ŞENSEVER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
H. Cemil ŞENSEVER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cemil Hoca çok iyi bir insan olarak işlenmiş ve verilmek istenen bir mesaj var!... Duyarlı olmak her adama nasib olmaz... Çok iyi insanlar bile başkasının canı yandığında duyarsız olabilmektedir. Ama kendi canı bir defa yanarsa dahi isyan eder. O zman on yıllarca isyan haksızlığz uğrayanların ise on yıllık bir birirkimle küfürlü isyan etme hakları doğmaktadır.... Analadığım kadarıyla dost ile düşmanlaraın duyarsızlığına uğramışsınız ve bir kere oyun oynamış ve hapsine ders vermişsisniz... Bence tüm herkesin ettiği küfürler otomatikman yalaka ve dalkavuklara gitmektedir... Aylayana!...
Dost ile düşmana verilmeiş bir güzel ders....