(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık rıhtımı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık rıhtımı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Günaydın değerli şair Ya sizin her yorumunuzu görünce bana bi gülme geliyo:)) Çokta derdim yok aslında ama şiire belki ruhumuzda olan bir şeyleri katıyoruz işte. Çok teşekkür ediyorum sabah sabah yüzümde tebessüm oldu. Saygılarımla
Çok güzel gönül esintisi dizeler.. Belki de..belki de,hayatı sıfırlamak gerek, Sil baştan,yeniden başlamak gerek... Böylesi duyguları,kendini yenilemek gerek.. Çok güzel bir serbest çalışma olmuş...güzel ve duygulu...kutlarım gönül sesinizi,emeğimizi. Esenlikler dilerim...
Merhaba değerli kalem Ruhun gıdası müzikle birlikte şiirdir. Güzel bir şiir okumak, ruhu dinlendirir, düşündürür, hayaller kurdurur, mutluluk tebessümü oluşturur yanaklarda Eser güzeldi, kutladım yürekten Şiirle kal, sevgiyle kal, dostça kal ve de hoşça ka
Denizleri kirletmek çok kolay. Tıpkı insanı kırmak kadar kolay.
Denize at her şeyi, yaşam veren deniz, birden tüm canlılara küsüp zehir saçar. İnsana gerekli değeri vermeyince de insan yaşama küser, öyle küser ki her olup bitenden kendini kusurlu zannederek kendine bile küstüğü olur.
Bu kadar tahribat ne denize ne de insana iyi gelmez. Deniz kusar, müsilaj olur, etrafa yayılır, etrafında ona kötülük yapan kim varsa bu yaptığı her şeye bin pişman eder. Biz ne yaptık deyip bu pisliği temizlemek yine bu pisliği denize atanlara düşer.
İnsan ne yapar sorusunun tek bir cevabı olamaz. Bir şairse o kişi, bu sorunun cevabını ona hiç ama hiç sormayınız, sadece şiirlerini okuyunuz derim.
pislikleri;))
günaydın değerli şair
dert ettiğin şeye bak
boş ver gitsin
yaşam senin
kendin gibi ol yeter
dedim gitti...
saygımla