ZİKRULLAH cc.Şiirin hikayesini görmek için tıklayın İhlas sen devam edilen zikir cidden kola Güneş olmuş tüm melekutun gizliliklerini gösterir.
* Zikir işin kendisidir dedikodusu değildir. Fikir onun yolu dur * Allah sen beni okunduğunda derviş’in güneşi haline gelir Çünkü nurlar doğar nurlar ki kalbi aydınlatacak ilahi ışıklar demektir * Her şeyin hizmete bürünmesi demek: Hadiselerin rabbi ilekonuşma haline gelmesi demektir * Artık tüm haller hadiseler olaylar: İşaret remiz uyarı mesaj halini alır. * Bazen tebrik ve takdir Derviş’in haline göre bazen azar ve kın ama olur. Bazen de emir ve nehiy * Tarikat dervişlik kalkmayan kefe gibi. Bilinmezlik içinde serseri bir akış değildir. * Olacak olay bilinmek de... alınacak şekil bilinmekte... varılacak adres bilinmek de... Yapılacak kazanım bilinmektedir Samimi olunduğu takdirde günbegün diyorsun alınmaktadır yol alındığı da bilinmektedir. * Zikrullah derviş’in adeta yoldaşı olur İlahi inayet derviş’e zikrullah sayesinde gelir. Her şeyin keramet ve hizmete dönüşü; zikrullah sayesinde gerçekleşir * Derviş’in rabbi kendine nasıl dostu ise rabb’inin zikri de kendisine dostu olmuştur. * Kısacası zikrullah mühim de büyük hadisedir Mustafa çoban.
Açar ufkunu ruhun
Güneş gibi zikrullah Her şeyidir bir kulun Rabbimizi zikrullah * Her şey hikmet’e bürünür Gizlilik açılır görünür Esirgenir korunur Rabb’in gönlü zikrullah * Bu bir felsefe değil Aşmayan kefe değil İnsana ilaç derman Daimi bir zikrullah * Kimi gider kimi kalır Kimi çeker kimi solur İnsanın yoldaşı olur Daimidir zikrullah * İnayetin tapusudur Kerametin kapısıdır Aşık kulların dostudur Rabbi ile zikrullah Mç. |