(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMEDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMEDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim öncelikle Kurban bayramınızı en içten dileklerimle kutlar tüm sevdiklerinizle birlikte güzel günlerin sizlerle olmasını dilerim değerli kaleminizden çıkan eserinizi ve sizi kutluyorum kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi Vatan sevgisi imandandır, İnsan sevdiğini Allah için sevmeli, çok acıklıydı öğütler,sevda ve özlem vardı, çok akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım Dua ve selamlarımla.
Tebrikler yürek sesinize içsel bir seslenişti. Yalnız sanırım ilk mısrada bir harf eksiğiniz var odu oldu olacaktı diye düşündüm. Sevgiler. Selamlar...
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 98. yılı kutlu olsun. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları ile vatanı uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Ruhları şâd mekânları cennet olsun. En iyi devlet idare şekli olan Cumhuriyet; kapsamında demokrasi, hürriyet ve adaleti bulundurması bakımından da, ayrıca bir fazilet'tir.