(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sözyaşı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sözyaşı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'Doğru kadınlara yanlış yapanlar Toz bezi olmayacaklara Değer verince Kendini hint kumaşı sandılar Anadan üryan insancıklara Bol geldi İnsanlık elbisesi '
anlamlı dizeler didik didik ditmiş yaşamı yüreğine sağlık..
Büyük bir yara var,o yara hergün durmamacasına kanıyor. O yara ki toplumun yüz karası...dur durak bilmiyor.haberlere düşmediği gün yok kadının katli ile sonuçlanmış şiddet eylemi. Erkek denen er kişi bilmiyor ki kadın yoksa kendisi yarım... Tanrı'nın yarattığı üç güzel şeyden biri kadın. Çiçekler - çocuklar -ve kadın.... Bu kadına şiddet konusu beni her zaman derinden etkiler,yaralar....maalesef önü nasıl kesilir,kesilir mi ? Umutsuzum.. Şiiriniz çok etkileyici bir şiirdi. Kutlarım gönül sesinizi.Esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 10/28/2021 4:58:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yine bir kadın cinayeti söz konusu zaten ve bu şiir tam zamanın da nüksetti, keşke olmasa da böyle şiirler de yazmasak ama malesef kendini yetiştiremeyen öyle zavallı insanlar var ki, ben onlara erkek demek dahi istemiyorum. Bu güzel yorumunuz, duyarlılığınız için çok teşekkür ederim. Selam ve saygılarımla
Erkekle ilgili çok bilindik ve doğru sözler vardır. İkisini aşağıda paylaştım.
Erkek adam bırakacağı eli tutmaz, tuttuğu eli bırakmaz. Erkeğin adam olduğu yerde, kadın her zaman hanımefendidir.
İnsanlar maalesef yıllarca gerçek karakterlerini saklayabilmektedirler. Böyle olunca herkes layığını bulur. Şiirde belirtilen toz bezi örneğinde olduğu gibi.
Bazen Birilerinin işine gelir kadın olursunuz Birilerine göre de hep eksik eteksinizdir Kıran kırana bir yaşamın Kalitesi bozuk düzenisinizdir bir de Kalite nedir Kime göredir kalite İşte bunu hiç öğrenemezsiniz…
Kaleminizden kadınlarımıza yönelik harika bir şiir okudum benim de daha önce ayni duygularla kadınlarımıza atfen yazdığım; Eksik Etek şiirimden bir alıntıyla eşlik etmek istedim bu manidar dizelerinize. Yürek sesinize gönülden tebrikler. Kadın yüreğinize sevgilerimle...
Çok güzeldi şiiriniz kardelen şairimiz teşekkür ediyorum burda paylaştığınız için bazen çoğu kadının dili oluruz şiirde .. Bu anlamda tebrik ediyorum ben de sizi ve yüreğimden yüreğinizi sevgi ile selamlıyorum.
Başlığı orijinal olarak düşünülmüş çok anlamlı ve nice kadınların hislerine tercüman olan hissedilerek ve içtenlikle yürekten gelen hüzün veren duygularla harika yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla.
Algınıza hayran oldum isabella bunu kimse anlamayacak diye düşünmüştüm. Toplumumuzda vardır böyle bir zihniyet hasta yetersiz oğullarını evlenince düzelir derler el kızını ziyan ederler. Ondan dolayıdır ki kadınlar erkeklerin rehabilitasyon merkezi değildir demek istedim. Çokça sevgilerimle