(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burası han ise, biz de bir yolcu Geldik ve gideriz, hoşça kal Dünya Hoş etse ne yazar, gönlünü falcı Adem oğlu doymaz, seyre dal Dünya...........Aşık Lüzumsuz
Merhaba değerli kalem Olacak, yarınlar da şiirlerin, daha güzel olacak Kutlarım değerli kalemini ve eserini Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Estağfurullah ben henüz bir zerreyim haklı olabilirsiniz belki zerre bile değilim ,sizinde dediğiniz gibi canım sıkılmıştı birden içimden geldi o dizeler ortaya çıktı ve paylaştım.Ve o şarkıyı biliyorum öyle atfedileceğini düşünmemiştim
Hürmetler üstad
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 5:37:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 5:38:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 5:38:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 5:39:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 9:28:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 9:29:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Deryada bir zerre tarafından 10/25/2021 9:30:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Amacım sizi kırmak değildir. Dörtlük merhum Bekir Sıtkı Erdoğan Üstadın şarkı olarak bestelenmiş HANCI şiirine çağrışım yapıyor. 4.satır da zaten uymuyor. Heves kırmak değildir niyetim. Şunu anlatmak istedim. Aceleye gerek yok şiirin şiir olması için pilmesi gerek. Piltiğinde paylaşılsa iyi olur demek istedim.
Ruhu olan ve kendini okutan heyecan verenbşiirler olduğunda sonuna kadar okumayı ve değerlendirmeyi yeğlerim.
Geldik ve gideriz, hoşça kal Dünya
Hoş etse ne yazar, gönlünü falcı
Adem oğlu doymaz, seyre dal Dünya...........Aşık Lüzumsuz
Merhaba değerli kalem
Olacak, yarınlar da şiirlerin, daha güzel olacak
Kutlarım değerli kalemini ve eserini
Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın