Bir çığlık sesi bozdu Gecenin sessizliğini Şimşekler çakıyor yağmur yağıyordu Gökyüzü ağlıyordu sanki.
Evin bir köşesine oturmuştu adam Geçmişin hesabını yapıyordu çektiği tesbih tanelerinde Nerde hata yapmıştı Yok muydu bunun telafisi.
’İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli’ Kaç defa söylemişti bu sözü dili Nefsi yüzünden kurban etmişti kendini Dönüşü yoktu geçen günlerin.
Bir gurur uğruna Kaybetmişti canından çok sevdiğini Şimdi yapayalnızdı Her kapı gıcırtısında kapıdaydı gözü.
Ah bir gelse kapansam ayaklarına Af dilesem diyordu kendi kendine Hastalığı son zamanlarda Nüksetmişti yine sona yaklaştığını biliyordu.
Tek isteği vardı İmkansız bir şey diliyordu Ölmeden önce son bir kez Görmek istiyordu canım dediğini.
Kim bilir? Belkide onunda içine doğmuştur Koşa koşa gelip çat kapı girecektir içeri Gözlerindeki yaşı sildi elinin tersiyle Kapıya baktı uzun uzun Kelimei şehadet getirerek verdi son nefesini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON BİR DEFA GÖREBİLSEYDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON BİR DEFA GÖREBİLSEYDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir ve müzik birbirine çok uyumlu ve guzeldi. Özellikle biz Çerkeslerin ağlatan Cafe müziği ile dinlemek başka bir anlam vermiş güzel şiirinize. Iyi akşamlar diliyorum.
Yüreğine emeğine sağlık
__________________________________Selamlar