Bana neŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Açık havada kort tenisi oynuyorum. Gökyüzüne bakıyorum berrak masmavi. Gök yüzü uzayıp gidiyor. milyarlarca yıldızın bulunduğu galaksiler milyarlarca galaksinin bulunduğu saman yolu ve milyarlarca samanyolu, ve bunlar birbirinin içine girmiş, ne olduğu anlaşılamayan kara delikler. Işığı yolda olup hala bize ulaşmayan yıldızlar. Bu boşluğun sonu var mı, varsa o sonun ötesinde ne var. Bu sistemin içinde mikro nokta ben bunları düşünüyor ve tenis oynuyorum ve Allah’ın hitabını hatırlıyorum.67/3. Yedi kat göğü tabaka tabaka (birbiriyle uyumlu) yaratan da O’dur. Rahmân’ın yaratmasında hiçbir uyumsuzluk göremezsin. Gözü(nü) çevir (de bir bak), herhangi bir kusur görebilecek misin!
67/4. Sonra tekrar tekrar gözü(nü) çevir (de bak; sonunda) göz(lerin) bitkin bir şekilde yorgun olarak sana geri dönecektir. Bu devasa gökyüzüne sahip çıkan ben yarattım diyen tek Allah var. Başka kimse ben yarattım demiyor. O zaman benim bu büyük güce tabi olmuş olmam çok doğru diyorum. İşte diyorum ben bu güce tabi isem ve HER şeyin sahibi Allah varsa, ondan bundan bana ne diyorum diyorum. Daha güçleniyorum, daha dik duruyorum ve tenis topuna daha güçlü vuruyorum sanki bu alemin kıralı benim.
BANA NE
Tek büyüğü vekil edinmişim, Gücümün zirvesine ulaşmışım, Sevdanın derinliklerine dalmışım, Ondan bundan bana ne. Ben en büyük rahmet edene sığınmışım, Hoşgörünün içinde yoğrulmuşum, Sevgide huzur bulmuşum, Ondan bundan bana ne. En çok seveni sevmişim, Her şeyi sevgili görmüşüm, Beni en çok sevenleri gönüldaş edinmişim, Ondan bundan bana ne. En yardım severin. çok iyiliğini görmüşüm, Mutluluğu iyilik yapmakta bulmuşum, Huzuru, hoş seda bırakmakta hissetmişim, Ondan bundan bana ne. Şefkatlinin en büyüğüne sığınmışım, Emniyeti, güveni onda bulmuşum, Hidrojen bombası patlamış duymamışım, Ondan bundan bana ne. Hep var olana tabi olmuşum. Yokluktan gelmişim yokluğa gitmişim, Bir hiçte kaybolmuşum, Ondan bundan bana ne. |