BİRLİK VE SAMİMİYETŞiirin hikayesini görmek için tıklayın 10 Ekim Dünya Ruh Sağlığı Günüydü .
Bugün adına konuşma yapan uzmanları dinledim.Konuyla ilgili derneklerin ruh sağlığı konusunda ortak bildirisini okudum.Dünyada yaşam zor.Türkiye Psikiyatri Derneğinin wep sitesinde sizlerin de bu konuşmaları dinlemenizi ve takip etmenizi dilerim.Çok bilgilendirici herbiri.Aslında dünyamızın ne kadar çok sorunları olduğunu ve yoksulların,mültecilerin,kadın ve çocukların ,LGBTT bireylerin ,mahkumların zayıf dışlanmış damgalanmış sıfatlarıyla nasıl boğuştuklarını ;onları aşan ve bu koca dünyada yalnız bırakan daha ne çeşit sorunlarla uğraştıklarını bunun yanında ruhsal tedaviye ulaşma yolunda ne kadar çok engellerinin olduğunu dinleyince şaşıracaksınız.Ve tabi her zaman olduğu gibi umut da vardı.Yapılması gerekenler tek tek sayıldı.Ortak akıl ve sağ duyu herşeyin üstünde.Insanlık için kendini ortaya koyabilen ,çözüm üretebilen ve harekete geçen insanlara yazdım şiirimi.Okuyana hissedene bin selam.Teşekkür ederim.
Yardım et
Edensin Ağla Ağlayabilensin Anlayabilensin İnsan olan yüreğin Atıyor adımları Vijdanını görensin Ve bu yolda Unutup tahtı gücü Paylaşmayı bilensin Bir olmuşsunuz güzel yoldaşlarınızla Karalar ak olur tertemiz duygularınızla |