Herkes öldürebilir sevdiğini Kimi bir bakışıyla yapar bunu Kimileri dalkavukça sözlerle; Korkaklar öpücük ile öldürür Yürekliler kılıç darbeleriyle
oscar wilde
Bir sevda ki gören göze düşman Sahiplenmiş yârine Uçan kuşa heveslenmiş, Varıp gitmek dilemiş yad ellere… Düşmüş yola da Varmak için menzile Bükülekalmış bir harabede… Ne derman kalmış dizde, Ne güç kalmış gönülde de “Vazgeçmek yok.” deyip düşmüş yola. Dağlar yol vermez, Nehirler taşar, Rüzgar fırtına olur, Gözyaşı yağmura karışır… İnsanoğlu acımasız, Sevdalıya kurt, kuş düşman… Uyur bir ağacın altında Açamaz gözünü, Kovmaya çalışır kapkara kuşu Kanlara karışır gözyaşları… "Ya nasip.” der düşer dört büklüm yoluna. Toprak acımaz ayaklarına, Taşlar çekilmez yolundan. Görmeyen göze yetmez ki eller. Düşmemek için çabalarken “Rabbim düşürme el diline.” der sessizce. Duyulan sesler güç verir gücüne de Rüzgar, yârinin ten kokusunu Gizliden gizliye yüreğine üfler. “Ha gayret.”deyip güç alır sevdiğinden… Aşılmaz çileler de aşılır, Geçilmez yollar da geçilir... Yâr bucağına varıp Çöker hanesinin gölgesine… Duyar sesinini sevda malikinin, Şükreder Rabbine, Duaya durur gözyaşlarıyla… Yaklaşan ayak sesi yârini getirirken Görememenin acısını unutup Bekler heyecanla kollar tetikte… Yanından geçerken gönül eri, Unutup da sevip sardığını “Ömrüne kattım ömrümü.” dediğini, Tanımayıp da okşadığı yüzü, Göremeyince kahve gözlerin sevdasını, “Şu kadıncağıza bir ekmek verin.” deyip Geçer gider hanesine, Geride bıraktığı yüreğe basıp!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YA NASİP!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YA NASİP!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
allah insanı ne ASK TAN NEDE SEVDADAN mahrum bırakmasın;nasip evet nasip ama bu bile bizlerin elinde degilmi, her seyin zeminini bizlerin hazırlaması gerekmezmi.... evet cok guzel fevkalede bir siir,yureginize ve kaleminize saglık efendim,siir kaleminiz daim olsun....
Yanından geçerken gönül eri, Unutup da sevip sardığını “Ömrüne kattım ömrümü.” dediğini, Tanımayıp da okşadığı yüzü, Göremeyince kahve gözlerin sevdasını, “Şu kadıncağıza bir ekmek verin.” deyip Geçer gider hanesine, Geride bıraktığı yüreğe basıp!
Gönül gözü kapanmissa sevilenin basar gecer ask adina ne varsa,seven yürek pas pas gibi yerlere serilir,oysa kadin bir cicektir sevgidir gücü enerjisi yasam gücünü sevgiden alir ve büyür,kadin kutsaldir,bunun degerini anlayamayan sevgiyi hak etmeyendir,mükemmel bir siirdi sevgili serap hoca,yazdiran yüreginizi ve yazan kaleminizi tebrik ederim,sevgilerimle..
berrin stammer tarafından 8/13/2008 1:40:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Görmeyen göze yetmez ki eller. Düşmemek için çabalarken “Rabbim düşürme el diline.” der sessizce. Duyulan sesler güç verir gücüne de Rüzgar, yârinin ten kokusunu Gizliden gizliye yüreğine üfler. “Ha gayret.”deyip güç alır sevdiğinden… Aşılmaz çileler de aşılır,
Çok içli be hocam çokkk..Hangi vefasız yürek yapar ki bunu.Öyle bir sunum yapmışsınız ki,okuyan her kişiye bu sayfaya serçe gözyaşından iki damla bıraktırıverir.Ne deyim hocam.Yine yapmışsınız yapacağınızı.Saygılar yüreğinize.
Şu kadıncağıza bir ekmek verin.” deyip Geçer gider hanesine, Geride bıraktığı yüreğe basıp! =============================== Yıllar geçtikçe Bir Kuru ekmeğe muhtaç olmamalı kadın . Kadın yıllar geçtikte başta taç,sevgide aç olmalı .. Sevdaya aç olmalıki, yaşam mutluluklar zinciri haline gelsin . Tebrikler
her seyin zeminini bizlerin hazırlaması gerekmezmi....
evet cok guzel fevkalede bir siir,yureginize ve kaleminize saglık efendim,siir kaleminiz daim olsun....