Ömür değirmenine hayatını taşıdın Altın tepsiyle sundun gençliğinin tadını Vampirler kan emerken sen başını kaşıdın Tevekkülle yoğrulan Anadolu kadını.
Açıktı gönül evin, bir selâmla daldılar Sevgi dolu yüreği pervasız kullandılar Keşke yüklü bir ordu üstüne çullandılar Tevekkülle yoğrulan Anadolu kadını.
Bilesin, bu dünyada güllerin çalındıysa Her iyilik karşıtı, kahırlar alındıysa Mazlum ahi kalır mı, zulmete salındıysa Tevekkülle yoğrulan Anadolu kadını.
Ağustos sıcağında ömrü yetim bacıydın Çileler tarlasında kahır biten acıydın Cennetlik anamızdın başımızın tacıydın Tevekkülle yoğrulan Anadolu kadını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANADOLU KADINI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANADOLU KADINI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilesin, bu dünyada güllerin çalındıysa Her iyilik karşıtı, kahırlar alındıysa Mazlum ahi kalır mı, zulmete salındıysa Tevekkülle yoğrulan Anadolu kadını.
Doğru tevekkülle yoğrulmuş bu toprağın kadını... Öyle olmasaydı evladını vatana kurban eder miydi? Bunca acıya çileye göğüs gerer miydi? Öyle olmayaydı Allah cenneti bu mübarek anaların ayakları altına serer miydi?
Yüreğinize sağlık şair dost...Kandiliniz mübarek olsun. Saygılar selamlar...
ne kadarda güzel anlatmış şiir.
tebrikler hocam.
saygılar.