Sitem etme şair ne olur Kalbimdeki acıyı söküp atamazsın Ateşlerde yanmışım daha ölmeden Al neşteri vur yüreğime Kan değil iki damla yaş göreceksin.
Ayrı kaldığımız her gün için Ne kadar sitem etsem azdır sana İçimdeki duygulara gem vurmak istiyorum Haykırsam duyar mısın sesimi Seni hala çok seviyorum.
Seninle kurduğum hayalleri bir bilseydin Yanımdan hiç ayrılmak istemezdin Öyle güzel yerdesin ki Aklıma geldikçe yüzümde gülücükler Kalbim yerinden çıkacakmış gibi küt küt atıyor.
Sevgiyi aşk’ı mutluluğu Bana yaşatan sensin sevgili Zamanı durdursak bir gece yarısı Kelimelerin bittiği yerde kenetlense ellerimiz Sen değil biz olsak.
İyiki varsın can dediğim Ben sensiz bir hiçim Baharın gelişini erteleme gidişinle Kış uğramasın bu şehre Ömrüm taçlansın seninle ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİLİYE ÇAĞRI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİLİYE ÇAĞRI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemine emeğine sağlık
_____________________________________Selamlar