potpori(uzun ince-ah yalan dünya-mihriban) enstrümantal
Ozanın halinden ozanlar anlar 🎻
Bu şiir güzel yorumuna karşılık yazdığım bir dörtlüğün devamından oluştuğu için esin kaynağı olan 🎻 " muslumbayram " 🎻ozanımıza ithâfen yazılmıştır.
OZANIN HALİNDEN OZANLAR ANLAR 🎻
Yüreği boşalır sazın telinden Sözüyle yüreği ezenler anlar... Öpülür kalemi tutan elinden Ozanın halinden ozanlar anlar...
Ne ister bilmez ki arayıp bulsun Ozan yüreğinden ilhâmı gelsin Hiç şiir yazmayan nereden bilsin Mısrayı peşpeşe dizenler anlar...
Hiç çaba göstermez satır yazmaya Sonra da doğruyu gelir bozmaya Öyleyse hakları yoktur kızmaya Kalemi elinde yazanlar anlar...
Güneşi görünce buzlar da erir Göz güzel bakarsa güzeli görür Ozanlar mesajı şiirle verir Yarası gocunup kızanlar anlar...
Bal küplerine hiç sirke konulmaz Âşıksa yürekler kolay onulmaz Gerçeği gizleyen söze kanılmaz Bal dolu küpünden sızanlar anlar...
Hiç medet beklemez yaban gülünden Zehir gül suyudur yârin elinden Kimseler anlamaz âşık hâlinden Türkmenoğlu der ki çözenler anlar Elinde sazıyla gezenler anlar...
Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
24 Eylül 2021- İzmit
* Şiirin tüm dizeleri 6*5 11’li hece ölçüsüyle yazılmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ozanın halinden ozanlar anlar 🎻 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ozanın halinden ozanlar anlar 🎻 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güneşi görünce buzlar da erir Göz güzel bakarsa güzeli görür Ozanlar mesajı şiirle verir Yarası gocunup kızanlar anlar... üstadım bu anlamlı ve güzel dizelerinizi kutlarım selam ve sevgiler...
Merhaba değerli şairim sayfanızda ustaca yazılmış akıcı anlamlı kurgusuyla güzel bir eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Ne ister bilmez ki arayıp bulsun Ozan yüreğinden ilhâmı gelsin Hiç şiir yazmayan nereden bilsin Mısrayı peşpeşe dizenler anlar
Yüreğine sağlık hocam harika bir şiir okudum tebrik ediyorum şiiri okuyunca Nasrettin hocanın fıkrası geldi aklıma hani eşekten düşmüş de bana eşekten düşmüş birini bulun benim halimden ancak ı anlar demiş Onun gibi ne güzel dile getirmişsiniz selamlar saygılar sunarım
Harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Hoca Nasreddin'i de anmış olduk bu vesileyle :)) Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Hiç medet beklemez yaban gülünden Zehir gül suyudur yârin elinden Kimseler anlamaz âşık hâlinden Türkmenoğlu der ki çözenler anlar Elinde sazıyla gezenler anlar...
Anlamlı bir şiirdi beğeniyle okudum tebrik ederim Hocam gönül sesine sağlık saygılarımla selamlar
Saygı değer güçlü kalem şair arkadaşım yüreğine emeğine sağlık bu harika eseri yazan kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun en derin muhabbetlerim ile esenlikler dilerim
Saygı ve selamlar.