gözlerim seni bekler KOCAMAN hasretimle . bir merdiven koydum bahçemin kıyısına ağaçların arasından ,çalılıklardan gel hadi KOCAMAN hasretimsin bekletme beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOCAMAN hasretim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOCAMAN hasretim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey hayat. Bana bir aşk borcun var. Vadesi çoktan doldu. Bekliyorum. Faiz de istemem senden. Yeter ki, Öpüşler ve sevişler dolu, Kocaman bir aşk olsun. Üstü kalsın...
DİLERİM HAYAT SİZE DE AŞKA DAİR BORÇLARINI ÖDER VE O MERDİVEN AŞK İÇİN KULLANILMAKTAN GURUR DUYAR. AĞAÇLARA, ÇALILIKLARA VE BAHÇENİZE, GÖNLÜNÜZE DOLAN AŞKIN NEFESİ DEĞER. KUTLARIM.
Bana bir aşk borcun var.
Vadesi çoktan doldu.
Bekliyorum.
Faiz de istemem senden.
Yeter ki,
Öpüşler ve sevişler dolu,
Kocaman bir aşk olsun.
Üstü kalsın...
DİLERİM HAYAT SİZE DE AŞKA DAİR BORÇLARINI ÖDER VE O MERDİVEN AŞK İÇİN KULLANILMAKTAN GURUR DUYAR. AĞAÇLARA, ÇALILIKLARA VE BAHÇENİZE, GÖNLÜNÜZE DOLAN AŞKIN NEFESİ DEĞER. KUTLARIM.