OLAMADIM SANA MUTİŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Mustafa çoban.
Taş kaşık köyü Sakarya 6.12. 1996. * Bazi sabahlarınız vardır alacakaranlık sığ ve ılık * Fantastik bir görüntü Varsa da Gözleriniz kapalı dir ..gönülleriniz ars da bulunur. * Aşık ve maşuk yüz yüze göz göze diz dize gelir * Her ne kadar bu cümle mecazi olsa da :Bir bakıma bu veçhe üzeredir. * Dillesmenin birleşmenin en güzel şekli oradadır o andadır o vakit te dir * Şu bir hakikat ki: Herkul akli ve Ruhi irfani kapasitesi kadar dönen bir dile sahip olur. O meydanda.. * Kısacası kulun kelimeleri kendince dir. * Fiziken bedenler ağızlar farklı olsa dahi; Hakikat alemin de lisanlar bir dir. * Hakikat aleminde Herkes birbirini anlar türkü kürdü araba gürcüsü yoktur. * İşte rabb’i ile buluştuğu anda bütün dillerin bir olduğu ortamda bulunuluyor demek tir. * Gerçek yetim rabbinden perdeli olandır. * Aşka düşün perdenizi yırtın Ne yapın yapın sevgiliden yana bir adım atın * çırpının yürüyemezsiniz rabia olun yuvarlanın debele’nin. * Aşkın çölünde iziniz bulunsun yolunuz bulunsun çizginiz bulun sun Ve vuslat size mübarek olsun.
Olamadım sana mut’i.
Bağışla merhamet eyle Cana dokun du mihneti Bağışla merhamet eyle * Kaybettim aklı selim i Ayşe ulaştı eniynim Düştüm nefsime yenildim Bağışla merhamet eyle * Bilemem ne olacak halim. Canevimde azabı elim Soldu can bagimda gulum Bağışla merhamet eyle * Bu yaralı kenmter kulun. Kırdı nefsi elin kolun. Çaresi rahmetin senin Bağışla merhamet eyle * Kıyma bu can zayi olmasın Murat’ı yarım kalmasın. Kimse ben gibi olmasın Bağışla merhamet eyle. * Lütfundan mahrum kalmasın Bağışla merhamet eyle * Mustafa kulun günahkar. Olup haline tövbekar Aldt aklını günahlar Bağışla merhamet eyle * Sana gelir her günahkar Bağışla merhamet eyle *** |
ihlas içinde hak ve hakikate vurgu altında derin bir anlam ile duygu yüklü çok nefis bir gönül sesiydi dost kutlar esenlikler dilerim...
AZAP tarafından 9/14/2021 11:09:56 PM zamanında düzenlenmiştir.