Seni çok tutulan kendi varlığından habersiz bir kasaba kadar dünyalı medeni hakları elinden alınmış bir filmde görmüştüm kimyasal gürültülü ve kalabalıktın izledikçe seni bir filme dönüşüyordum fiziksel sessiz tenha aşk bir son yazmadıkça ölsen de yaşamaya devam edersin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR FİLM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR FİLM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında hiçbir şey ne tam iyi ne de tam kötüdür...Olaylar ve olguların bizim nezlimizde eksileri ve artıları vardır...Dediğin doğru,ama günümüzün oldukça fazla sayıda artıları da vardır.Ya da tersinden bakarsak geçmişin eksileri olduğu kadar artıları da vardı.Tüm bu hesap-kitap sonrası hangisini seçersin diye soracak olsan ben günümüzü seçerdim,eksileri ve artılarıyla,yani bir türk filmi gibi bitirecek olursak günahları ve sevaplarıyla yaşasın şimdiki zaman... :)
Aslında çocukluğumuz ( internetin yaygın olmadığı o karanlık dönem,90'lar ve 2000'lerin başları ) bu filmlerle geçti,biraz onun etkisi var aslında :) Şaka bir yana şimdilerde hiç geri dönmek istemediğim bir dönem,çünkü bize ne sunulursa onunla yetinmek zorundaydık,üçüncü bir yolu bırak,ikinci bir yol bile yoktu...Türkan Şoray'ın alternatifi yine Türkan Şoray'dı.Ne zaman ki 2000'lerin başlarından sonra ev ahalisinden bağımsız hale gelip,kendi yolumuzda yürümeye başladık, o zaman dedik ki başka bir dünya daha varmış... :)