(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Köyde Huzur Var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Köyde Huzur Var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı akıcı bir eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık nicelerini görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Ne güzel anlatmışsınız Osman hocam, bu yaz köye gittim, köyümüz dağ köyü ormanı bağları, buz gibi soğuk suyu, ile cennetten bir köşe, gece serin havada dama serilen yatakta yıldızları saya saya, Söğüt ağaçlarının dallarının çıkardığı sesle, musiki dinler gibi dinleyerek uykuya dalıp, sabaha hemen yanı başımızda bulunan kaynak suya su içmeye gelen Keklerin sesi ile uyanıp güne merhaba derken, bütün bir yazı bir güne sığdırmış gibiydim.
Yüreğine sağlık değerli hocam köylerimiz adına güzel bir çalışma olmuş tebrik ediyorum yalnız şu Büyük Şehir yasası köylerin içine etti artık köyde de taş üstüne taş konulmuyor , selamlar saygılar sunarım
Hemde nasıl hocam. Öten kuşlar şu fecr vakti amin der dualara. Akan derenin şırıltısı der ki ''hayat bu seste saklı''. Sis iner dağlardan yeşil örter tam puslanırken yürek, güneş deler gülümser. ''Hadi yeni gün, yeni umut başladı der.''O ki her yerde Rabbim onu görememek neden? Görene ayan... Düşünen o dur ki asılı bulan...