(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlim (haiku) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlim (haiku) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun süren zorunlu bir aranın ardından başlayan 2021-2022 eğitim öğretim yılının öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilerimize hayırlı olmasını diliyor; yarınlarımızın teminatı tüm evlatlarımıza başarılar temenni ediyorum
Kısa mısralarla nasıl ne güzel anlatmışsınız Ahmet hocam.. İlmi ilmek, ilmin inceliği ve öğretisini anlamak için derinlik içinde okumanın farkını yansıtmışsınız. Maalesef ki toplumumuz okuma cehaleti içinde. Kitabı anlamak, akla zerk etmek için değil sadece okumuş görüntüsü içine giriyoruz. İşte okumuş cehaletin nüksettiği yerde tam bu nokta..
Yüreğine kalemine sağlık