Sus ki kelimeler dilinden utanmasın Kalbim bilse de ihanetini Kulaklarım duymasın O kadar uzağa git ki Aynı ay gecemize doğmasın Ardından sadece yağmurda ağlayacağım Gözyaşımı kendimden saklayacağım Kalbimi aşka sonsuza dek kapayacağım İntikamımı mahşere saklayacağım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHŞERDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHŞERDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sus ki kelimeler dilinden utanmasın Kalbim bilse de ihanetini Kulaklarım duymasın O kadar uzağa git ki Aynı ay gecemize doğmasın Ardından sadece yağmurda ağlayacağım Gözyaşımı kendimden saklayacağım Kalbimi aşka sonsuza dek kapayacağım İntikamımı mahşere saklayacağım...
Sus ki kelimeler dilinden utanmasın Kalbim bilse de ihanetini Kulaklarım duymasın O kadar uzağa git ki Aynı ay gecemize doğmasın Ardından sadece yağmurda ağlayacağım Gözyaşımı kendimden saklayacağım Kalbimi aşka sonsuza dek kapayacağım İntikamımı mahşere saklayacağım...
Kalbim bilse de ihanetini
Kulaklarım duymasın
O kadar uzağa git ki
Aynı ay gecemize doğmasın
Ardından sadece yağmurda ağlayacağım
Gözyaşımı kendimden saklayacağım
Kalbimi aşka sonsuza dek kapayacağım
İntikamımı mahşere saklayacağım...
emeğinize sağlık.. kısa ama öz...
db