AĞLAYAN İNSANLARI İZLERSİN
AĞLAYAN İNSANLARI İZLERSİN
Bu nasıl bir vicdansızlıktır Herkesi evinden edersin Yaşlı genç demeden insanları çaresiz bırakırsın Birde utanmadan ağlayan insanları izlersin Sende vatan sevgisi olsa bunları yapmazdın Hiç bir insanı arkadan vurmazdın Masum insanları sokağa dökmezdin Sen sadece ağlayan insanları izlersin Vatanımın dört bir yanı yanıyor İnsanlar artık ne yapacağını bilmiyor Bir çok insan evsiz yurtsuz kalıyor Sen ise ağlayan insanları izlersin Her yeri yakıp kül edip keyif yaparsın Ormanlara hayvanlara neden kıyarsın Dilerim her iki cihanda seninde ciğerin yansın Sen sadece çaresiz insanları izlersin Elbet birgun sizdende açısı çıkar O kadar insanın emeği hakkı sizide boğar Bu nasıl bir vicdandır herkesin içini yakar Sen sadece çaresiz insanları izlersin Havva Kuşcu 😞😞😞😞 30/07/21 |
Ormanlar yansın diye her şey yapıldı...
30 Haziran 2021 Çarşamba
En yenisi 15 yıllık pilottu...
Üstelik dünyada arayıp bulamayacağınız uzmanlıkta, yangın söndürme pilotlarıydı...
Önce, Türk Hava Kurumu’na ait yıllardır yangın söndürme işinde kullanılan uçakları sistemin dışına çıkardılar...
Orman Bakanlığı, ihale yaptı ve şartnameye su kapasitesi 5 bin litre ve üzerindeki uçakları kullanacağını yazdı...
O da ne? Türk Hava Kurumu’nun elindeki uçakların kapasitesi 4 bin 900 litreydi!
Ormana ve tarıma bakan Bekir Pakdemirli, 100 litre “fark” ile Türk Hava Kurumu’nun uçaklarını devre dışı bırakmıştı...
Tabii uçak olmayınca pilota da gerek yoktu...
Kurum bünyesinde görev yapan ve maaşları ödenmeyen 12 pilot bir bir ayrılmak zorunda kaldı.
O pilotlar ki kimi 15 yıl kimi 30 yıldır gökyüzündeydiler... Uzun yılların verdiği tecrübe ile aşina oldukları memleketin dağlarında uçakları kuş gibi uçuruyorlardı...
Neydi bütün mesele? Atatürk’ün kurucusu olduğu, Türk havacılığının temeli olan kurumu çürütmek... Başardılar da!
Dünyanın en saygın uçuş ekibi “ateş kuşlarının” üzerine kin tohumlarını döktüler...
Muğla Marmaris’te denize nazır ormanlık alan cayır cayır yandı.
Dünyanın hiçbir ülkesinde uçak olmadan orman yangınlarına müdahale edilemez...
Türk Hava Kurumu uçaklarını devre dışı bırakan Orman Bakanı, geçen yıl Rus şirketle anlaştı... O uçakların Türkiye’deki arazi koşullarına uymadığını uzmanların ağzından yazdık...
Günlüğü 1.3 milyon TL ile dünyanın en pahalı kiralamalarından biriydi...
Pilotlar da kiralıktı... Marmaris yanarken o uçakları aradı gözlerimiz... İddialara göre geçen yıl parasını alamayan Rus şirketi bu yıl uçakları getirmemişti...
AKP’nin hangarda çürümeye terk ettiği, yalnızca Türk Hava Kurumu uçakları değil, memleketi yangın yerine çeviren kötü ve yoz yönetimin ta kendisidir...