(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K A D I N ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K A D I N ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten nedir kadının ikinci planda kalmasına sebep ? Erkek kadar vahşi olmaması mı ? Kadını ilerlemeyen toplumlar her zaman geri kalmaya mahkumdur demiş ulu önder.80 yıl önce demiş bir de bunu.80 yıl önce!!!!!!!!
Kadin, bir guldur koku sacan, bir topraktir , bir agacdir, kadin kainatdir, kadinlar kadar eziyet, kadinlar kadar aci ceken yoktur su dunyada ama hic pes etmezler..hep verimli olurlar onlara yaklasan yurekler duygular corak, col olsa bile..siirin cok guzel kutlarim..
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım ==== Kadınlarımız bizim başımızın tacı, Ama ne çareki,bu ortamda kaypaklık acı.. Samimi görünür kalıba sokmak ister birde der bacı, Herşeyden önce İnsan olduğunu UNUTMAMALI... Tebrikler Değerli Şairem .. Çok güzeldi... saygılar...
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim...
acılara mutluluklara beraber ağlayıp güldüğüm k a d ı n ı m aynı mezarda yattığım... *********************************************** Muhteşem olmuş şairem doğru söze ne demeli sevgiler canım..
Öz ve duraksız bir şiir zamana sığmaz oysa şimdi koşmadan çabucak yürünmeli ve yol boyu karışmalı ayak izlerimiz silinmeden o büyük hasretin izleri..Emeğine,üretkenliğine sağlık dost.
kadınım... çiçek güzeliyim gökkuşağının renkleriyle donandım "havva"yım ümmetin doğurganlığıyla tanındım kleopatrayım güzellik tanrıçasıyım yani "hatice"yim,"aişe"yim peygamber yareni filistinde anneyim halepçede katliam kurbanı kah pazarda satılır kah satıra dizlir kah cennette huri kah koltuğa mezeyim dağda kardelenim asiyim bir tutam sevgi verin içerim razıyım yaylada kekik kokusu obada berivan tüm türkülerin ana teması şiirlerin tınısıyım ben kadınım "kadı"dan önce gelir adım
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ geçmişten günümze kadın profilini şiirinden etkilenerek ortaya koymaya çalıştım... konu,anlatım çok güzeldi yine doğal,yalın ve etkileyiciydi kutluyorum emeğini ve güzel yüreğini şiir,umut ve sevgiyle.....
Merhaba Şairim, Sayfandaki tüm şiirlerini okudum, ilk olarak geldiğim buradan hem oldukça hoşnut kaldım, hem de buruk bir duygu dalgalanması yaşadım ve bu etki şu an da katlanarak süre-gidiyor. Hesap soran, sorgulayan toplumsal sorumluluğu özümsemiş, cinsel kimliğini kadınlık onuruyla yüreklice savunan, Özgürlük, Dostluk, Barış özlemcisi, dini politik malzeme yapanlara öfkeli bir muhalif, bu Evrensel duyarlı yüreğin önünde bir erkek olarak mı? asla, toplumsal sorumluluğu ve duyarlılığı şiar edinmiş bir insan olarak tüm içtenliğimle eğiliyorum!!! Tümden Emeğine sağlık Şairim, yüreğinden öptüm Dostum. Daha çok geleceğim, her fırsatta...!!! Dostçakal. Müjdat Eraslan.
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim...
acılara mutluluklara beraber ağlayıp güldüğüm k a d ı n ı m aynı mezarda yattığım
Çok mu çoook güzel tebrikler, sevgi ve saygılar. Kadın budur işte. Çok hoştu ne yazacağımı bilmiyorum siz her şeyi çok güzel ifade etmişsiniz zaten yoruma da gerek yoktur. Tekrar saygılar.
işte budur önce insan sadece mayın tarlasımı önden yürüyeceği alan olmaz yan yana omuz omuza kurtuluş savaşı yüreğinize sağlık Sayın KIYAK tebriklerimi bıraktım saygımla.
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim...
acılara mutluluklara beraber ağlayıp güldüğüm k a d ı n ı m aynı mezarda yattığım...
+1 katılıyorum dizelere ...sadece birşey eklemek istiyorum biz kadınlar gibi düşünmeyen ve erkekleride yanlış düşüncelere iten ne yazıkki birçok acı gerçekler var ama aynı teraziye konmak yanlış elbette, aslında bu konu derin ama kısaca bahsetmedende geçemedim... TEBRİKLER... şiiri yürekten kutluyorum... saygım ve sevgimle...şiirle kalın...
Kutlarım arkadaşım. Bilgisayar ortamında yapılan karikatür de bu kadar yapılır sanırım.Anlatmak istediğini verdiğine göre sorun yok gibi. Bilmiyorum karakalem çalışıyormusunuz.Eğer var ise Scenner ile taratıp üzerine şiirinizi atabilirsiniz.
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim...
RUH DEĞİLKİ SADECE MELEĞİM DİYEYİM BİTKİ DEĞİLKİ SADECE ÇİÇEĞİM DİYEYİM İNSANIMSIN SEN BENİM YOLDAŞIM ARKADAŞIM ŞU KISACIK AÇIK HAVA HAPİSHANESİNDE TANRININ ADEM NESLİNE KESTİĞİ CEZAYI ASIRLARIDIR PAYLAŞTIĞIM.....
k a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim... ************ Kelimesi kelimisine mükemmel.Şu dize başlarına gelen noktalarda bile bir anlam taşıyan şiiri yazan dostuma selam olsun... Resme diyeceğim yok sen bu işi biliyorsun Necva sevgimle...
K a d ı n ı m her şeyden önce insanım .ne önünüzde ne de arkanızdayım .yanınızdayım .omuz omuza savaştığım... seviştiğim...
acılara mutluluklara beraber ağlayıp güldüğüm k a d ı n ı m aynı mezarda yattığım... YAKANDA ROZETİN EVİNDE İFFETİN SOYUNDA ADINIM VE BEN KADINIM......KUTLARIM EMEĞİNİZİ
Konu mükemmel anlatım çok güzel tıpkı( beraber yürüdük biz bu yollarda, beraber ıslandık aynı yağmurda söylemi gibi) çok haklısınız. Tebrikler, saygılar.