(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmişe daldım yine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmişe daldım yine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi özgürüm ama kaldı içimde bir çok yarım Bilmem bu geçmişin hesabını kimden sorarım ... Haklı sitemlerle yazılmış bir yürek sesiydi kutluyorum tebrikler efendim. En derin selam ve saygılarımla.
Acıyla yoğrulmuş bu yanık yürek Gerçek ortada ıspata ne gerek Cehaletin üstesinden gelerek Başarmışsın hocam çok şükür işte
Tebrik ediyorum....Hocamı nazire yapmak Duyguyu paylaşmak aynı duyguyla katkı sağlamaktır....Yürekten dökülen her kelam bizler için büyük değerdir hocam saygıyla var olunuz...çenmeyin ..lütfen ...
Bir harf okuma öğrenme yok Herşeyi onlar bilir hayat bilgisi çok! Günahı da sevabıda onlar bilir Yaşım küçük ya ben cahil ne bilir Çok dindarlar çook! Kindar ve dindar insanları sevemedim Tebrik ederim Ben de dinini işine çıkarına kendine göre yorumlayan cahilleri hiç mi hiç sevemedim Yüreğine kalemine sağlık
Çok değerli şiirdaşım, baştan sona haklısınız evet topraklarımızda örf adet gelenek görenek derken biz kendimizi bir kenara itip değişik bir kişilik oluyoruz. Neden mi ya çevre ya aile istedi diye. Sırf birileri için yaşıyoruz, onlar hoşnut olsun diye. iş hayatı, meslek seçimi, okul hatta evlilikler bile bu yönde ilerliyor.
Sayın Doğan Cüceoğlu'nun bir konuşması var video olarak onu hatırlattı şiiriniz.
En beğendiğim ve anlaşıldığımı hissettiğim yorum bu..Doğan Cuceloğlunun bütün kitaplarını okumuştum zaten sevdiğim bir yazar Allah rahmet eylesin. Çok teşekkür ederim anlayışınıza yorumunuza sağlık ve selametle..
Sürücü belgesi almakla çok iyi yapmışsınız. Bir kadın araba sürmesini mutlaka öğrenmeli. Arabanın direksiyonunu doğru çeviren bir kadın yaşamın direksiyonunu da doğru çevirir kanısındayım. Doktorasını trafik alanında yapmış biri olarak hep bunu söylerim.
Yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara dökülerek sayfanıza yansımış her zamaki gibi akıcı duygu yoğunluğuyla yazılmış eserinizi beyenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Saygı ve selamlar.