(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çalıntı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çalıntı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiirimde demiştim ki bende; Benim iyi dostum, benim en yakınïmdaki akan gözyaşlarım... Bazen gözyaşlarımız bizim tek ve en güzel tesellimizdir. Yine de gözünüze yaş değmesin dileğiyle. Hüzünsel yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
Nasıl naif ve sevecen bir yorum .çok teşekkür ederim değerli şairem ziyaretiniz yorumunuz mutlu etti bende en içten duygularla selam ve sevgiler sunuyorum...
Değerli şairim bu gün her zaman ki gibi sayfanızda anlamlı kurgusuyla akıcılığıyla güzel bir eserinizi beğeniyle okudum kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerle kalın sağlıcakla
Merhabalar Saygı değer Kalem. Can-ı Gönülden Tebrik ederim. Yüce Rabbim nicelerini yazdırmayı nasip eylesin.
"Sözün dikildiği yer gönüldür; Ismarlandığı yer düşüncedir, Onu kuvvetlendiren akıldır, Meydana çıkaran dildir; Bedeni harflerdir, Canıysa anlamı; Süsü düzenli söylenmesidir; Düzgünlüğüyse doğru oluşu." - Hz Ali (r.a.)
Kaleminiz kavi Yüreğiniz var olsun. Bayramınızı en kalbi duygularımla kutlarım. Rabbim nicelerine Tüm Sevdiklerinizle yeniden kavuştursun. ........Selâm ve Duâ ile Sevgilerimle.
Çok teşekkür ederim hocam. Bugun çok güzel yorumlar aldım sizin yorumunuzda gönlümde mavi. Çünkü mavi boyama şansım kalmadı. Dualarınıza bilmukabele diyor saygılar sunuyorum.
Kalemin en güçsüz anı olsa gerek bir yürek ağrısını kağıtlara dökerken, için için sızlanır da kimse derin iniltisini duymaz. Oysa kalem sesini yürek sesine benzetirim çoğu kez. Kulaklarım ana dikkat kesilir. Dolayısıyla şiire kulak kesildiğim de bir yüreğe yönüm akar. Yine güzel bir şiir okttunuz bize.
Elem sizden uzak olsun diyor, yüreğinizi sevgimle selamlıyorum Dilek Hanım.
Senden başkası karar merci olursa Çalıntı olmazmı hayat sonuçta ? Gelir geçer dediler hep bana Oysa zamandı geçen hoyratça, ... Serzeniş ve yakınmalar olur her zaman hayatımızda. Lakin umut hep bir ufuktan bize gülümseyince yolu yürümeye devam ederiz ne kadar düşüp kalksakta.
Teşekkür ederim .Aynen dediğiniz gibi hayatlar inişli çıkışlıdir umutlar olmasa yaşam olmaz Yaşanmışlıklar da bizlere şiir yazdırır. Teşekkür ederim değerli ziyaretinize yorumunuza saygı ve selam ile.
Aslında düzenli stabil bir hayatım var ama geçmişi düşünüp zaman zaman insan bir çok şey olabilecekken yapabilecekken destek göremeyip engel olanlara sitemim. Duygusal da olunca biraz serkeş yazılabiliyor. Okuyan gözlerinize sağlık teşekkür ederim. Saygi ve selamlar.
Selamlar.... Saygılar....