(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O ESKİ DİYAR..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O ESKİ DİYAR..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya su ver pişkinliğe ya kurut öfkeleri İbadet kabul etmez görünmez tekkeleri
Adı gibi tadı var dilinde ki şirinin Yedi çeşit rengi var yüzündeki derinin
Gözmüdür kulakmıdır şu sabahın mahmuru Kürk çeşidi saymadık hiç bir zaman samuru *************************************************** ellerine sağlık usta sevgi yansırsa yüreğinden derin anlamlar çıkar o güzel kaleminden her dize ayrı nefes ayrı ders verir gibi kalemin kırılmasın....
Yanaşılmaz tuzaktır sisteki iskeleler Gün gelir yıkılır mı o aşılmaz kaleler
Şu ömrü bitirince mahruti çadırlarda Yağmurlar yağmaz olur bulutsuz çatılarda
Maziyi yaşatıyor bir sevgi silsilesi Gurur içinde hala yenilginin kulesi
Sllip atabaikmiş olsaydık maziyi yazamaz ve yaşayamazdık ki bu kadar güzel, acı ve sevgi dolu dizeleri. Yenilginin bıraktığı acaılar da olsa içimizde dersler çıkartırız göriye dönüp baktığımızda gururlanmadan belki.
Çok çok güzel ve bir o kadar da hüzünlü bir şiir idi.
Yanaşılmaz tuzaktır sisteki iskeleler Gün gelir yıkılır mı o aşılmaz kaleler
Şu ömrü bitirince mahruti çadırlarda Yağmurlar yağmaz olur bulutsuz çatılarda
********************************************************** Hüzünlü ama anlam dolu dizeler için saygılar bizden hocam,yüreğine ve kalemine sağlık kutlarım.şiirle kalın...