Bir şiir yaz bana oku aheste Bir şiir yaz bana yorgunluk alsın... Bir şiir yaz bana yapılsın beste Bir şiir yaz bana hatıra kalsın...
Bir şiir yaz bana demli bir çayla Bir şiir yaz bana güneşle ayla Bir şiir yaz bana kemanla yayla Bir şiir yaz bana bir selâm salsın...
Bir şiir yaz bana mutluluk dolu Bir şiir yaz bana sevdânın yolu Bir şiir yaz bana aşkınla ulu Bir şiir yaz bana hayale dalsın...
Bir şiir yaz bana çocuksu rüyâ Bir şiir yaz bana dönsün bu dünya Bir şiir yaz bana ötsün kanarya Bir şiir yaz bana gözleri gülsün...
Bir şiir yaz bana çıkıp da yola Bir şiir yaz bana desin hayrola Bir şiir yaz bana vermeden mola Bir şiir yaz bana seninle gelsin...
Bir şiir yaz bana bizi anlatsın Bir şiir yaz bana sevgi kuşatsın Bir şiir yaz bana dizimde yatsın Bir şiir yaz bana sevdâyı bilsin...
Bir şiir yaz bana yüzü güldürsün Bir şiir yaz bana aşka düşürsün Bir şiir yaz bana alsın götürsün Bir şiir yaz bana mutluluk dolsun...
Bir şiir yaz bana kalbin sahibi Bir şiir yaz bana aşkın tabibi Bir şiir yaz bana bir şarkı gibi Bir şiir yaz bana bestemiz olsun...
Şükrü Atay
19 Temmuz 2021 - İzmit
Not : Fotoğraf kendi çektiğim fotoğraftır.
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER ( Sonsuz teşekkürlerimle )
Bir şiir yaz bana sevgiyle dolsun Bir şiir yaz bana adı aşk olsun Bir şiir yaz bana ebedi kalsın Bir şiir yaz bana tüm cihan duysun. ___________________ Hatice Olkuner
Davete icabet, eylemek haktır Yürekten yazılan şiirler paktır Mazur gör yazan bu, kalem çıraktır Bir şiir yaz bana gözlerim dolsun _______________ Mustafaoğlu İlyas
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir şiir yaz bana hatıra kalsın 📝 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şiir yaz bana hatıra kalsın 📝 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yüreğiniz hiç susmasın hocam yine çok güzel bir hece okudum kaleminizden. Hayırlı bayramlar dileğiyle gönülden tebrikler... Sonsuz saygı ve selamlarımla...
Bir şiir yaz bana oku aheste Bir şiir yaz bana yorgunluk alsın... Bir şiir yaz bana yapılsın beste Bir şiir yaz bana hatıra kalsın. değerli şairim bu güzel eserinizi kutlarım kurban bayramınızı tebrik ederim selam ve sevgiler...
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı ve kurgusuyla harika bir eser okudum nice güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selam ve sevgilerimle Kurban bayramınızı gönülden kutlar nice bayramlar geçeirmenizi temenni ederim kalın sağlıcakla
Atay Üstat' Suyundan da Koy :)) "Bir şiir yaz bana oku aheste Bir şiir yaz bana yorgunluk alsın... Bir şiir yaz bana yapılsın beste Bir şiir yaz bana hatıra kalsın..." bol kepçe olsun isterim.
Bir şiir yaz bana demli bir çayla Bir şiir yaz bana güneşle ayla Bir şiir yaz bana kemanla yayla Bir şiir yaz bana bir selâm salsın... Tebrik ederim Selam ve saygılarımla
Harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Sen çıraksan biz daha yeni başladık :)) Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla. Hayırlı bayramlar diliyorum.
Bir şiir yaz bana sevgiyle dolsun Bir şiir yaz bana adı aşk olsun Bir şiir yaz bana ebedi kalsın Bir şiir yaz bana tüm cihan duysun.
Bu güzel şiire bir dörtlüklede ben eşlik etmek istedim kabul buyurun lütfen, çok güzel bir şiir okudum gönlünüze, kaleminize sağlık tebrik ederim. Selam ve saygılar sunar, esenlikler dilerim.
Harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler efendim. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla. Hayırlı bayramlar diliyorum.