Gölgemde doğan bebeğim... Selamlasın yedi gök hayatını, Atalarının hayır duasıyla yürü ışığımda Sen yüceliğinle gördüğün her varlıktan daha değerlisin Her şey her yer senin... Buraya ait değilsin,.. Kıymet ver, değerin bilinsin, Sadık ol sözünde, hiç yere konuşma Aldığından az verme... Karşılığını ödeyemeyeceğin borca dönmesin yaşamın, Büyüğünün sana duasıyım, Aldanma, aldatma... Öyle bilge ol ki sana verilen nimetlere Yerde insanlar, Gökte melekler şükretsin Kürsüsünde ulu Allah !! Ben Muhammed’in nuru İsa’nın bedeni Musa’nın asası Süleyman mührü gibi Tanrı buyruğuna davetim... Ben üstüne doğan güneşim Aşığınla seyrettiğin mehtabım Anayurdun ayak bastığın yerdir Temiz ve Asil dur olduğun yerde Paylaşma... Annenden yadigarım sana canın gibi Aydınlatırım dünyanı Doyururum evlatlarımı Yürüyen, yüzen, uçan, duran ne varsa, saygıyla selamlar beni Ben damarlarında akan yeminim Beyaz ay yıldızımla al kan rengimde Güneşler önünde Rüzgarlarla kuşanmış Denizlere ve karalara malik Türk Sancağıyım ben...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bebeğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bebeğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirinizi okuyor,bir yandan da Şeyh Edebali nin Osman Bey e verdiği nasihat beynimin bir yanından akıp gidiyordu.Ne tesadüftür ki şiiri okurken Esat Kabaklı Ustadan ''BİL OĞLUM'' eserini dinliyordum.Anlayın artık o duygu yoğunluğunu.Çok yahşi bir şiirdi.Yüreğinize sağlık.