(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiire düşmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiire düşmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfurullah her gönül cenabı hakkın tecelligahidir dilediğine dilediği gibi ilham eder bizde bir şey yoktur.gonul sesi haktandir rahmanidir Allah'a şükürler olsun bizlere gönülden gönüle köprüler kurmayı yaşattığı için.sevgiler benden size.
Çok değerli kardeşim öncelikle sayfama teveccüh gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. Sizin şiirleriniz çok daha manidar ve değerli bu Allah vergisi olmalı.. Selam ve sevgilerimle.
Sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı akıcı anlamlı ve de okuyucuyu düşünceye sevk eden güzel bir eserinizi haz duyarak okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla
Nasıl bir tezatlıktır bilirmisin Kendine ilaç olamamak,
Aynen dediğiniz gibi, hekim herkese merhem olurmuşta, Kendine bir merhem olamazmış, derler. Hayatın her merhalesinde sürekli teyakkuzda olamayız. Lakin hayatı olduğu gibi kabul etmeyi başarabilirsek ne mutlu.
Çok güzel çok manidar bir cümle..hayran oldum şairem Tebrikler.sevgiler.