Bırak yansın gönlümüz aşkımızın koynunda, Öyle tutulmuşum ki gözlerin koy vermedi! Dedim diyeceğimi vebal senin boynunda, Taşlı tarla gibisin sevdamız boy vermedi!
Sana kalu beladan bağlanmış göbek bağım, Bozgunda yıllar yılı viran gönül otağım, Yorganımdır bulutlar çamurdandır yatağım, Senden sonra bu canım bedenime girmedi!
Ben dertlerin şahını kara gözlerde yaktım, Avunmayan ruhuma mumdan kelepçe taktım, Aşkımın rotasını akışına bıraktım, Bir vefalı dost çıkıp geveri çevirmedi!
Çorak gönlümde serap bağrımda aşk bitmiyor, Sam değdi güllerime sana elim yetmiyor! Kor alevsin içimde bacalarım tütmüyor, Aşk demek ateş demek hiç mi aklın ermedi!
Düşündün mü bülbülün ahı niye hep gülde? Boş ver kimse bilmesin sevdiğimi sen bil de! Gönlün bende olmasın hiç önemli değil de, Sevdanın girdabında hiç gün yüzü görmedi!
Derdimi kederimi ne yazar bilse âlem, Depremlerde yüreğim gözpınarım da halem Yazmazsa kendi bilir bırak utansın kalem! Ahvalimi bir türlü yar önüne sermedi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALEM UTANSIN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALEM UTANSIN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminize, yüreğinize sağlık kıymetli hocam...aşka dair muhteşem bir şiir okudum, haz aldım gönülden kutlarım...ilhamınız daim olsun...selamlarımla saygılar... Ziya VAR
Kıymetli şairin (ışıklarda uyusun, Abdurrahim Karakoç üstadın AŞK HİKAYESİ şiirindekinin benzeri), başından bir bir kova sevda dökülmüş, iyi ki dökülmüş (biz okuyucular adına elbet) yoksa böyle güzel şiirler nasıl çıkar ortaya.
Değerli şairim sayfanızda herzaman ki gibi güzel bir eser okudum anlamıyla kurgusuyla insanı düşünceye sevk eden eserinizi ve yazan kalemi kutlarım nice güzel eserler yamanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı bırktım sayfanıza kalın sağlıcakla
Çorak gönlümde serap bağrımda aşk bitmiyor, Sam değdi güllerime sana elim yetmiyor! Kor alevsin içimde bacalarım tütmüyor, Aşk demek ateş demek hiç mi aklın ermedi!
Kaleminize sağlık.