(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'Tosuncuk' kurbana geldi 🐄 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'Tosuncuk' kurbana geldi 🐄 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika yorumunuz ve dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler üstadım. Eklemekten mutluluk duydum. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
İyice fenomen oldu şimdi reklam filmlerinde oynar yada bir başrol oyuncusu olur burası Türkiye nede olsa merhametli bir ülkeyiz bir kaç gün yatar çıkar borcum borç der sonunda adam öldürmediki kimseden zorla parada almadı zekice paraları cebe indirdi ne var bunda değilmi
Tebrikler Şükrü hocam Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun sevgiyle selamlıyorum Saygılarımla
Kelli felli insanlar bu toy çocuğa nasıl kandı anlamış değilim :) Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Selam ve saygılarımla.
Kelli felli insanlar bu toy çocuğa nasıl kandı anlamış değilim :) Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. Selam ve saygılarımla.
Kısa yoldan zengin olmak toplumda var olduğu müddetçe benzeri veya daha değişik olaylar da yaşanmaya devam edecektir. Gönlünüze sağlık güzel şiirdi. Selam ve saygıyla...
Bir haber kanalı saatlerdir Tosuncuk haberi verdiği için övünüyordu. Ve ben bir de düşündüm ki... Şimdi hava alanında bir kalabalık karşılar onu... Ve derler ki hep bir ağızdan... "Türkiye seninle gurur duyuyor!"... Oldu mu böyle bir olay bilmiyorum ama almadıysa şaşarım. Burası Türkiye...
Tosuncuk’ emin ellerde Hikâye sürer dillerde Gezip durdu sahillerde Akıl var mı cahillerde!..
Allah gözü aç cahillere akıl fikir versin inşallah Dimyata pirince giderken evde ki bulgurdan da oldular değerli hocam yüreğinize sağlık muhteşem bir anlatım harika bir şiir beğeniyle okudum kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
’Tosuncuk’ da gelir dile Çok az yatar yatsa bile Borcum borç der yapmaz hile Haydi bakalım rast gele!.. Paracıklar güle güle!. değerli şairim yüreğinize sağlık selam ve saygılar...
Değerli şairim!... Duyarlı yüreğinize sağlık. Güzel şiirinizi beğenerek okudum tebrik ederim. Esinin bol kalemin daim olsun. Sağlıcakla kal Hoşça kal Şiirle kal.
Ne kadar ibretlik bir hal ile karşı karşıyayız. Birileri de alkışlamaya hazır kıta beklemiştir. Okurken aklıma geldi hava alanında uğurlayan tarım bakanı Fakıoğlu geldi aklıma. Vah benim güzel ülkem.:((( Güzel bir taşlamaydı dost
Son derece haklısınız aklın yolu birdir her zaman. Kelli felli insanlar eline tutuşturulan kağıdı bile okumaktan âciz bu toy çocuğa nasıl kandı anlamış değilim :) Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Ekmek çalan hapis yatar Fırın çalan keyif çatar Para yığmış katar katar Dansözlerle göbek atar
Suç kimde alanda mı verende mi herkes aklını kullanıyor sonunda birileri Kazanıyor paraya yüksek faiz veriyorsa bunda bir bit yeniği vardır düşünmek Gerekmez mi sonuçta dünya bir kazanç sağlama alanı kim aklını ne için Kullanır bilinmez o yüzden kimseye güvenmemek gerekir böylelikle İnsanların hepsi imtihan da ders alan doğruya ulaşır çok anlamı bir şiirdi Tebrik ederim hocam saygı ve salamları mı sunarım
Son derece haklısınız aklın yolu birdir her zaman. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Merhabalar Saygı değer Şairim. Kalemine Yüreğine sağlık Güzel anlamlı Hiciv Şiirinizi Can-ı Gönülden kutlar , Tebrik ederim. Rabbim doğrularla karşılaştırsın. Birde diyor ki Şeref...z ben de Madurum. Yüce Rabbim,nicelerini yazdırmayı nasip eylesin. ....... Selamlar Sevgiler.
Bu çakallardan sürüyle aramızda... Sanırım; "blob:https://www.youtube.com/32a90136-ff56-4bb3-abda-171a761fce74" Sedat Peker'in dün kapağını açtığı atık su borusu kapağının altından çıkanları okumuş olmalısınız. Cumhuriyet tarihi şahit olmadı böylesine kirli /pis çökmelere. Tosuncuk zaten bu pislikleri görünce kendi yaptığının suç sayılmayacağını keşfetti ve döndü.
Olayı Gündeme taşıdığınız için tebrik ederim. Sevgiler.
Değerli kaleminizden sayfanızda güzel bir eser daha beğenerek okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam ve sevgiler kalın sağlıcakla
Tosuncuğu bu hale getiren maalesef ki insanlarımız. Adam güzel bir fikir ile tarım ve hayvancılığı kalkındırmayı planlarken millet 1 liram 5 lira olsun düşüncesi ile adama sermaye verdi. Akabinde 1 lira 5 lira olamayacağına göre millette parayı isteyince tosunum şeytana uyup kaçtı. Tosuncuk belki bir kaç yıl yatıp çıkar lakin artık bu ülkede bir iş adamı olarak değil meşhur bir dolandırıcı olarak anılacağından çevresini dolandırıcılar saracak ve yeni bir dolandırıcılık şebekesinde rol oynayacak. Tosuncuk daha çok dolandırır bu millette saf ta çok açgözlüde.
Bir asırdır gözle görünen kastelli demirel evren karadayı tosuncuk lar ile simit çalıp ömrünü hapiste çürüten çocukların arasındaki farkı kimse çözemedi değil 83 milyon trilyonda olsa katrilyonda olsa.............
Güncel konularda epeyce şiirim var sayılır farkında olmadan yazıyorum nedense :)) Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler efendim. Sayfama değer kattığınız için sağolun varolun. En derin selam ve saygılarımla.
Keyifle okuduk hicvinizi,
en içten hürmetlerimi arz ederim.
--------------------------------------
"Tosuncuk" kaptı parayı
Açtı harîsle arayı
Doyunca zevk-ü sefâya
Özledi ana karayı!..
--------------------------------------
Selâm ve Duâ ile...