iğrenmek bela okumak esefi de çağırıp kınım kınım kınamak yetmiyor çoluğumuza çocuğumuza ve hatta kendi bedenimize sahip çıkacağız akıl sağlığımızı korumak da bize düşüyor durum ortada...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adalet teyze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adalet teyze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendisiyle hiç karşılaşmadım. Ama tokadını en sert yiyenlerden birisiyim. Hele ki şu dönemde mağdur garibansa karşılaşacağımızı hiç sanmıyorum. Çünkü; kollanan "ensar"ları, hocaları,hacıları o kadar çok gördük ki... Devletin hakimleri ve Cumhuriyetin savcıları yeniden var olmadığı sürece adalet denen şeyle asla karşılaşamayacağız. Ne yazık ki... Yine de iyi geceler...
Birileri en çok neyden bahsediyorsa emin ol ondan yoktur Bakalim... hirsizliktan şikayet edenler en çok çalanlar Ileri demokrasi diyenlsr cuntacı Önünde adalet yazanlar en zalim Ne diyim ablam 😡
Şiirinizi garanti beğenip sonra okuyorum genelde lafı uzatmadan konuya girdiğiniz için hiçbir zamanda yanılmadım şimdiye kadar, anlamlı bir şiirdi kutluyorum tebrikler efendim. Selam ve saygılarımla.
Muhtesem!..Yetmez elbet..Bunlari yaparken bile tedirgin oluken insanlar adalet teyzeyle nasi bulusulablinir ki yanlis anlasilmadan?...Nefes almak Allah'in lutfu..Birde derler ki bogmaca hastaligi tarihe karisti..Saygiyla..
Gıran giresiceler. İnşallah sidiklikleri durur da tilki gibi çemkire çemkire ölürler.
Sağlıklı günler.