Tosuncuk Türk Yargısına teslim olacakmış Kocasından şiddet gören kadın yedi kez şikayetçi olmuş Katili tecavüzcüsü hırsızı arsızı Hepsi sizle bizle aynı oksijeni tüketiyor Pembe hunime uzanan eller kopsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürü be 🐏 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürü be 🐏 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Altyapı tamamlanmış demek ki. Kişiye özel, gerekli yasal düzenlemeler yapılmış, itiraz süresi geçmiş olmalı. Yani minarenin kılıfı hazır.
Ötekiler ise bu düzenin elit(!) Vatandaşları. Her biri bir üst makama terfi ediyor. Yani aynı havayı teneffüs etmiyoruz. Onların havası bile kişiye özel.
Sonuç olarak, biz bunlar fazlasıyla hak ettik. Demokrasinin, cumhuriyetin, Atatürk'ün kıymetini bilmeyen bir topluma bunlar mustehak.
Kurunun yanında yaş da yanıyor. Ama onların (bizlerin) dahi bu durumda bir rolü var. Zamanında üzerimize düşeni yeteri kadar yapmamışız demek ki...
Kadın öldürücüler serbestten tacizciler serbestlerden tosuncuk yargının bittiğini gördü gelir nasıl olsa edenin ettiği tanına kar kalıyor Güzeldi tebrik ederim
Peker'in kapağını açtığı, Büyük Şehir atık su borusu ortaya dökülünce Tosuncuğun yaptıkları Deve 'de Tüy Kaldı. Onun ağa baları daha çok mala çökmüş. Şimdi gelip teslim olmasa, ileride gerçek hakim ve savcıların eline düşeceğini fark etti. O zaman bir daha güneş yüzü göremeyeceğini gördü. Şimdi gelecek ki elinden tutsunlar. Minareye bir kılıf diksinler, aradaki mahya ışıklarını da söndürsünler. Kurt dumanlı havayı ya da karanlık geceyi sever. Kusura bakmayın, yorum şiirden çok cümle barındırdı. Sürçü lisan ettimse suç Kavuklunun. Saygılarımla.
Ötekiler ise bu düzenin elit(!) Vatandaşları. Her biri bir üst makama terfi ediyor. Yani aynı havayı teneffüs etmiyoruz. Onların havası bile kişiye özel.
Sonuç olarak, biz bunlar fazlasıyla hak ettik. Demokrasinin, cumhuriyetin, Atatürk'ün kıymetini bilmeyen bir topluma bunlar mustehak.
Kurunun yanında yaş da yanıyor. Ama onların (bizlerin) dahi bu durumda bir rolü var. Zamanında üzerimize düşeni yeteri kadar yapmamışız demek ki...