💐 İzmit’in Kurtuluşunun 100.yılına ithâfen yazılmıştır. 💐
İZMİT’İN KURTULUŞU ( 100.Yıl )💐
Bir asır sonunda aynı heyecan İzmit’in kurtuluş günüdür bugün... Kuvayı Milliye ile armağan İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Geldi kurtuluşun yüzüncü yılı Nice yiğitlerin kahraman ili Kırıldı düşmanın dokunan eli İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
İstanbul’un yurda bağlanan yolu Rumeli’den göçe uzandı kolu Kutlanır her zaman coşkuyla dolu İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Şehri işgal eden İngiliz,Yunan Yardım etti Rum’la Ermeni ajan Çarpıştı yüzlerce kahraman arslan İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
"Kara Fatma" namlı bir Fatma Seher Adı "Yahya Kaptan" kahraman asker " İpsiz Recep" denen fırtına nefer İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Kahramanlar millet için savaştı İnandı zafere böyle ulaştı Kuvayı Milliye ile kaynaştı İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Bütün şehitlerin ruhu şad olsun Fatiha, Yasin’ler gelerek dolsun Cennetler içinde Firdevs’i bulsun İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Şükrü Atay (Türkmenoğlu)
28 Haziran 2021 - İzmit
NOT : Resim ve video kendi çektiğim resim ve videodur. ( Memleketim - Selda Bağcan )
DOST YÜREĞİNDEN SÜZÜLENLER
Vatanın yücesi bayrak tepede Yiğitler gidiyor mutlu nöbete Atatürk söylesin sözü küpede İzmit’in kurtuluş günüdür bugün... _______ Ahmet KARA ____________
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir asır sonunda aynı heyecan İzmit’in kurtuluş günüdür bugün... Kuvayı Milliye ile armağan İzmit’in kurtuluş günüdür bugün... tebrik ederim üstadım selam ve saygılar...
Vatanın yücesi bayrak tepede Yiğitler gidiyor mutlu nöbete Atatürk söylesin sözü küpede İzmit’in kurtuluş günüdür bugün...
Vatanımızın güzide bir yeri olan güzel İzmit'in kurtuluş günü kutlu olsun. Muhterem Hocamızın vatan sevgisinin nişanesi bu güzel şiiri ve değerli şahsiyetini kutlarım.
Üstâdım harika yorumunuz ve harikulâde dörtlüğünüz için sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutluluk duydum, sağolun varolun. Sayfama değer kattığınız için müteşekkirim. Kıymetli yorumunuzu gönlümün en mavisine boyadım. En derin selam ve saygılarımla.
Değerli şairim anlamı kurgusu ve akıcılığla güzel bir eser okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam sevgi ve saygılarımı bıraktım sayfanıza kalın sağlıcakla
Mehmet Akif'in sözünden ilham alarak, ben de diyorum ki; Allah, bir kurtuluş daha yaşatmasın. Güzel şiirinizden dolayı tebrik ederim, gönlünüze sağlık. Selam ve muhabbetle....
Anlamlı bir şiirdi gönlüne kalemine sağlık hocam tebrik ederim Bütün şehitlerimize ALLAH dan rahmet dilerim mekanları Cennet olsun saygılarla ve selamlarımı gönderiyorum hocam
Epik tarzında değerli bir şiir, Okurken bu vatanın her yerinde kurtuluş mücadelesi vermiş şehitlerimize gazilerimize minnetimizi sunarak onlara layık olmak , onların kahramanlıklarına fedakarlıklarına bir övgü dolu şiirle yazıyla dahi olsa hatırlatmak yüce bir davranış.
:::::Her daim güzel şiir, yazmalı Şair
:::::::Tebrik ediyorum,Değerli ÜSTADIM
:::::Duygularınız bereketli
:::::::Sözleriniz hakikatli
:::::::::Dostlarınız muhabbetli
:::::::::::Olur İNŞALLAH
========================
SELAM VE DUA İLE