(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayal bu ya ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayal bu ya ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burada herkes duygu hamalı..Evet hececiler bizi sevmiyor bu bir gerçek ama, ben de heceye sıkışmayacak kadar özgürüm. Şu var ki; hecenin de üstatları var saygı duyuyorum hepsine..
Size saygı ve sevgim ayrıca çok beğendim.
Kurul bir kere de size onay verip seçse çok mutlu olurum.
Allahım!..:) böyle zarif bir şaireden ancak bu kadar güzel bir yorum olabilirdi nasıl mutlu ettiniz beni veee !.. Sizin yorumlarınız ayrıca bir şiir yazdırdı bana yarın paylaşacağım çok çok büyük mutluluklar diliyorum size sevgilerle.
Hayal zaten şairin izdüşümü sayfaya.. Kimisi sayılara hecelere takılır. Kimi zaman okumadan mısralara bakılır.. Ama gör ki sayısız renkler taşır şiirler.. Okuyan yüreklerde boy vererek büyürler..
Nasıl güzel bir yorum , kalbimin en güzel tellerine dokundunuz insanı mutlu etmek işte bu kadar kolay . Ben de size gönülden sarılıyorum sevgiler esen kalın şairem.
Her zaman ki gibi sayfanızda güzel anlamlı içeriği ve kurgusu mükemmel bir eserinizi daha beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selam ve sevgilerimi sunar güzlerinizin iyi dertsiz geçmesini temenni ederim kalın sağlıcakla