(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A Y Ş E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A Y Ş E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim beraat kandilinizi kutlar haytırlara vesile olmasını cenabı haktan niyaz ederim.Sevgiile dostluk ile güzel mutlu günlere kardeşim herşey gönlünce olsun
Ayşe öncelikle günaydın her doğan yeni bir gün yeni bir umuttur.her doğan yeni günde seninde umutların beklentilerin hep senin güzelliğin,mutluluğun ve başarın için bir kılavuz olsun.Bana artık benim şiirlerimi okumuyorsun diyordun ben senin şiirlerini bilgisayarda olduğum müddetce öncelikle seninle başlıyorum bunu bilmeni istiyorum.ikincisi bugün dargınların barışacağı,duaların kabul olunacağı cenabı mevlamın peygamber efendimize buyurduğu kulum bu gecede benden ne isterse kabul edeceğim dediği birgün.bu yüzden beraat kandilini kutlar insanlığı,ülkemize hayırlara vesile olmasını diler sana en içten sevgilerimi,saygılarımı sunar herşeyin yani bütün güzelliklerin senin olmasını dilerim.dualarım hep seninle allaha emanet ol. fırsatım oldukça ben sana hep yazdım yazmayada devam ederim anlaştıkmı.
teşekkür ederim ayşe beğendiğin için.işte öğlesine mırıldanırken hemen karalama yaptım ve ardından küçük düzeltmelerden sonra böyle nacizane bir şey çıkıverdi.Gerçekten sizin kaleminizi çok ama çok seviyorum.yeri geldiğinde o kadar akıl almaz şiirler yazıyorsunuzki hayran olmamak elde değil. örnekmi size İSTEMEN SENDEN BAŞKASINA YAR çok güzel vede duyguluydu.ben çok beğendim başkasını bilemem,herkes kendisinden sorulur öğle değilmi.neyse kendinizi çok iyi bakın allaha emanet olun.bütün dualarım sizinle olsun.Her doğan yeni bir gün size hayatın bütün güzellerini ayağınıza sersin. arada bir merhaba demek için bile yazabilirsiniz tabi isterseniz,istemezseniz bile sizin canınız sağolsun boşverin dert etmeyin.yazarsanızda allah razı olsun yazmazsanızda allah razı olsun.
Çok özel bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize