(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir çay yap bana demli, sohbetli...🍵 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir çay yap bana demli, sohbetli...🍵 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çay hep içiyoruz zaten evimizde... Ama çok özledim dost... Doğal ortamda, kuş seslerini dinleyerek bir ağaç gölgesinde uzakların manzarasına bakarak sevdiğimle birlikte çay içmeyi... Güzel şiir için kutluyorum... Saygılar...
Sevgili hocam önce mavi için tşk ederim.. Onure ettiniz sağolun... Hepimizin bazen işi oluyor giremiyoruz.. Saygı duyarım.. Saygı ve selam olsun size üstadım...
Üstâdım geç cevap yazdığım için kusuruma bakmazsın bugün siteye işlerim nedeniyle girememiştim. Harika yorumunuz ve harikulâde eşliğiniz için sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutluluk duydum. En derin selam ve saygılarımla.
Sarmaşık güllerden geliyor koku Gülleri içine çekerek kokla Sana son yazdığım şiiri oku Elini koyarak kalbimi yokla... çay tadında güzel dizeelrinizi kutlarım selam ve saygılar...
Sayfanıza değerli kaleminizden mısralara yansıyan gönül sesiniz okurken insan mısralarda alıp götürüyor bu güzel eserinizi bizimle paylaştığınız için teşekkürler yazan şairi canı gönülden kutlarım yüreğinize sağlık nice güzel eserlere imza atmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımı sunar görüşmek üzere kalın sağlıcakla
TRT de Leyla ile Mecnun diye bi dizi film vardı. Orada İsmail Abi tiplemesiyle bir kişi vardı. Onun çay replikleri meşhurdu. Aynı bu şiir gibi çok güzel çay repliklerinden bi kaçını yazmak geldi içimden.
- Çay dünyanın gürültüsünü unutmak için içilir
- Adamlar bana çay verdi çay. Çay veren adam hiç kötü olur mu? Aklın mantığın kesiyor mu senin?
- Çay varsa umut var demektir. Hadi eyv.
- Bu havada çay içilir mi deme, çay her havada içilir lakin herkesle içilmez.
Güzel bir şey, başka bir güzelliği hatırlatıyor.
Şiirden uzaklaştım. Biraz da saçmaladım galiba. Bu günün şiir yorumu da bu olsun, idare edin artık. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın üstad ım. Çoook güzel bir eser. Sağlıcakla kalınız vesselam..
😃 mavi için çoook teşekkür ediyorum sayın üstadım. Utandırdınız ve şımarttınız yine beni. Onore ettiniz. Sağolun varolun. Saygılarımla. Hayatınızın renkleri de hep böyle canlı olsun dileklerimle. Sağlıcakla kalınız vesselam...
En son şiirim kahveyle ilgiliydi bu da tesadüfen çayla ilgili oldu konu dağılmasın diye fazla uzatmadım. Bilakis sayenizde çayla ilgili güzel replikler öğrenmiş oldum sonsuz teşekkürler üstadım. Yorumların her zaman başımın üstündedir severek okuyorum. Her şey gönlünüzce olsun inşallah. En derin selam ve saygılarımla.
Sağlık tebrik ederim saygılarımla selamlarımı sunarım