(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çekecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çekecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine leb diye baslarken lebiyi bulup Lebiyle ilgiliyken leb deyip leb deyince lebalep leblebi gibi siirlerinlee;)
Bak leb derkeen
LeBron james'i getirdin aklima Tesadüfe bak sen...
Sen de üç çember görüyorsun ve elli saniye kala şutu iclerinden birine yollayıp .. Sonuca warriors u'(n) yeniyorsun.. Gerci o bulanık ..sen uyanık :) Vee 7.siradan Play off .. LeFron james mami :))
LeBron James basket macı bitimine elli saniye kala Eli gözüne değince bulanık görmeye basliyo.. üç cember diziliyo gozlerinin önune tahmini çembere şutu salliyo Ve golden state warriors'u 103-100 yenerek 7. sıradan play-off'a giriyo.
Arap mi tamam Bende arap kızı Yagmurda geç pencere önünden,)
Lebiyle ilgiliyken leb deyip leb deyince lebalep leblebi gibi siirlerinlee;)
Bak leb derkeen
LeBron james'i getirdin aklima
Tesadüfe bak sen...
Sen de üç çember görüyorsun ve elli saniye kala şutu iclerinden birine yollayıp ..
Sonuca warriors u'(n) yeniyorsun..
Gerci o bulanık ..sen uyanık
:)
Vee
7.siradan
Play off ..
LeFron james mami
:))