(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni düşünüyorum… Dokunuşlarını… Öpüşlerini… Ve… Anla işte sevişmelerimizi… ====================== AŞKIN en önemli ayrılmaz bir parçasıdır Sevişmeler. Yürek heyecanı,beden harekatı,duyguların akışı birbirine yaklaştırır . Tebrikler Değerli Şair Dost. Çok Güzeldi.
Yürek tüm mahremiyetini cesurca soyunuyor tüm dizelerde; belki geleneksel erkek tiplemesinin duymak isteyip de sevgililerinin söyleyemediklerini rüzgâr bir güzel söyletmiş...Çok da hoş olmuş, saydamlık açık yüreklilik buna derim... Kutlarım.Başarıdan başarıya koşacağız engin ufuklar sizi bekliyor, sakın inmeyin şiir atından, doludizgin devam, şahlanıp kanatlanacağınıza eminim; kimse sizi tutamaz....Saygılar ve tebrikler...
Öncelikle cömertçe paylaşılan duygularını kutlarım. Soğuk sevişmenin tadını ( tatsıslığını ) hasreti tatmayana anlatamazsınız. Bir de hiç sıcak sevişmeyi tatmayana. Bekarken soğuk sevişmelerde bir eksiklik görmek imkansız. Kavanozun dışında bal yalamaya benzer. Sevişmenin tutkusunu yaşadıktan sonra uzak kaldıktan sonra yorganla sevişenlere sor sen onu. Çok harikaydı. Eleştirmek kolayda, cesaret gösterip yazmak zor. Yoksa bu soğuk sevişmelerde donmayan mı var. İnsanın içini ısıtıyor şiiriniz tebrik ederim. Sıcacık ve sevgiyle kalın.
Sevişmek bağlılık duygusunun eyleme geçme hareketi. Şiirin başı ve sonu anlatılanlar bir nevi düş sevişmesini andırıyor. Eleştiri yapmak istemiyorum yazan arkadaşların yüzde seksen gibi bir kısmı eleştirilere açık değil. Mesela ben soğuk sevişmeyi yazsam kutuplardan sulardan buzlardan saçaktan sarkan buz kalıplarından erimesinden güneşten demirden yüzden gözden bahsederdim. Ha bu benim görüşüm. Daha etkili olabilirdi diye düşünüyorum. Saygılarımla
ilk başta pek anlamsızdı dizeler.ama anladım ki önyargılı olmamamız gereken bir şiirmiş sizin ki.sonunda herşey yerli yerindeydi.şiirle kalın şiir dostu.
Hain rüzgarmış meğer, ben de başka bir şey sandımdı inanın. Biz erkek milletinin aklına hemen de kötü şeyler gelir.
Sevgili şair , ben de böyle şeyler yazarım da şiirin içinde öyle bir esip gecerim. O öyle bir mana verse de anlattığım şekliyle kırk kılığa girebilecek olduğundan ya onu demek istediğimi anlayamazlar ya da es kaza biri yok böyle derse işin inceleği içerisinde " seni kalbi bozuk köftehor " diyerekten rezil etme manevrasını hep elimde tutarım.
Şimdik şu senin rüzgara bir kaç lafım var bu kerata da hep esip dokunacağı yerleri çok iyi biliyormuş, ne olacak köfte hor rüzğar ?
Ama canım olmaz ki böyle de esilmez ki...
Niyeti bozuk isanlar da hep kötü kötü şeyler düşünüyor, tövbe tövbe ...
Şiirin yanındaki bayana hiç sözüm yok valla orda " bir elinde cımbız bir elinde ayna" masum masum yatıyor, yanına doğru sokulup gelen hain de rüzğarın amcasıoğlu olmalı...
şahamettin tarafından 8/5/2008 5:00:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne anlatmak istemişsin gerçekten anlayamadım. Sanıyorum duygularını öykü biçiminde kaleme almışsın tekrar gözden geçirmende fayda var ya tam şiir yap yada bütünleştir hikaye olsun.Saygılarımla
Ne anlatmak istemişsin gerçekten anlayamadım. Sanıyorum duygularını öykü biçiminde kaleme almışsın tekrar gözden geçirmende fayda var ya tam şiir yap yada bütünleştir hikaye olsun.Saugılarımla
Beğenmeyenlerin en başında sizin geleceğinizi biliyordum .. Beğenilmek kaygısı içinde yapmadım..sadece biraz gülümseyebilmek beki de gülümsetebilmek.. Hepsi bu kadar...