(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdim İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdim İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayfanızı tesadüf eseri buldum çok beğendim hemen bende sayfa açtım ama ben sizin kadar profesyönel değilim.gece boyu yazılarınızı şirlerinizi okudum çok etkilendim.yaşananlara dair birçok ortak noktamız var sanırım.çektiğim azapları çok güzel anlatmşsınız.yüreğinize sağlık.sizingibi insanlar hepolsun bitmesin.doğru düzgün insanların nesli tükeniyor malesef.dedimya çok iyi değilim yazmakta ama sizinkileri zevkle okuyacağım.bu çaylak yardımlarınızı bekliyor.saygılarımla
Sevgili edebiyat dostu ; ilginiz,yorumunuz,düşünceleriniz beni gerçekten çok mutlu etti.Ancak,profesyonellik teşhisiniz maalesef pek tutmuyor.Çok yaşadığım,çok çektiğim ve çok da iyilikler,güzellikler düşündüğüm doğru tesbit.Okumaya aşık olduğum halde fazla okuyabilmiş değilim.Hani karşılıksız-platonik aşklar vardır ya,işte öyle.Aşk hayatım da aynen öyle zaten.Tahsil hayatım da üç üniversite terk.Marifet değil utancım tabii.Buna rağmen,anlaşılr olmak çok güzel.Hele beni hiç tanımayan,sadece rastlantı eseri yazılarımı okuyan biri tarafından anlaşılabilmek çok güzel. Size acizane temennim ; iyilikten,güzellikten,barıştan yana olmanız,eserlerinizde mutlaka sosyal olgulara yer vermenizdir.İyi insanlardan,iyiliklerden yana olun ki,onlar güçlensin,iyilik kazansın.Yoksa bugün olduğu gibi kötüler güçlü olmaya devam ederse,yakın gelecekte dünyada da hayat sona erecektir.Diğer bir çok gezegenin başına gelenler dünyamızın da başına gelebilir... Sevgiyle kalın.
Bu sevdayı yaşayan bir dostum ; Hz. Mevlana 'nın , kendi gözlerinin içine bakarak '' İşte aşk budur ! '' dediğini söylemişti kulağımıza bir zamanlar...
Üstadım ! Zatı alinize ve şahsınızda bütün ehli aşka selamlar ediyorum . Ehli aşka selam olsun!..
Divitin mürekkebe banıp yazdığı gibi , bala banıp yazan kibar kaleminiz hiç durmasın yazsın diliyorum efendim...