(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bitcoin'ler bite döndü 💸 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bitcoin'ler bite döndü 💸 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaybedip de "Yaktın beni bitcoin" diye yazanlar var. Cenâb-ı Hak herkese helal kazanç nasip etsin inşallah. Kıymetli yorumunuz için sonsuz teşekkürler üstadım. Selamlar ve saygılarımla.
Sayfanızda yine güzel bir eserinizi okudum yüreğinizin sesi kaleminizden mısralara yansımış akıcı anlamlı ve yorumu hak eden bir eser beğenerek okudum nice güzel eserler görmek dileğiyle emeğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Sanal paralarda oynanan oyunları ve insanların kısa zamanda zengin olmak düşlerinin uğradığı akameti dillendiren ve aynı zamanda da ders veren dizelerdi. Usta kalemi tebrik eder, saygılar sunarım.
Saadet zinciri faciasının sanal gösterimiydi bu da sanırım. Eh işte, kolay yoldan kazanç, kolay yoldan kayıba dönüşür. Yazık bir çok örneği yaşanmışken neden uyanmaz kimse anlamadım gitti... Yazık çok yazık...
Emeksiz kolay yoldan para kazanma sevdasıyla bütün enerjisini, vaktini gidip bu tür işler peşinde koşan insanlara hayret ediyorum. Sonrasında battık, dolandırıldık, şu kadar kaybettim demeleri yok mu? Halbuki insanın alnının teriyle para kazanması gibi var mı ya hu? Ama biz millet olarak böyleyiz maalesef. Bi devlet kapısına, bi işe girene kadar çalmadığımız kapı, öpmediğimiz g.t kalmaz. İşe girdikten bir ay sonra da kalkıp emeklilik tarihini hesaplarız, para yetmiyor deyip koin, moin, borsa morsa çoluk çocuğun rızkını sağa sola kaptırırız. Hiç acımıyorum bu tür gözü doymayan insanlara. Belki de ben beceremiyorum diye kıskanıyordurum, kim bilir??? Neyse.. Yine çenem düştü. Bu sayfaya gelince bana bi şeyler oluyor. 😀 Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın üstadım. Öğretici, aydınlatıcı, ibret alıcı bir şiirle yüreklere ve gözlere hitap ettiniz. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Efsane bir şiir olmuş. Bilemedim sanal para gerçek parayı ortadan kaldırır mı bir gün. Ancak şiir tarihe tanıklık etmekte. En çok da coin ile koyun arasındaki bağlantıyı beğendim. Nice tosuncuk türedi ve türeyecek bu sayede. Koyun gibi sağılmaktan bir türlü vazgeçmiyor insanlar. Kısa yoldan dönülmese de köşeler, kaç sahtekar, kaç dolandırıcı köşe başlarını tutmakta bu sayede. Kaleminize gönlünüze sağlık. Tebrik ediyorum.
Bi bitmediler Adı ne olursa olsun Çalışmadan para kazanıp zengin olma hayaliyle yaşayan insanlar olduğu müddetçe Bu dolandırıcılar bitmeyecek Şimdi adam çıkıp deseni Ben kimseden zorla bi kuruş almadım Herkes kendi gönül rızasıyla parasını bana verdi dese kim ne diyecek