(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zalim zulmü varsa mazlumun da Allah'ı var değerli hocam. Her kötülük bir gün asla cezasız kalmaz, ne bu dünyada, ne de öbür dünyada. Bu meyanda harika bir hece okudum kaleminizden. Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...
Doğu Türkistan’da zulmü saklayan Çin işkencesinde kalıp bekleyen Zulmünü artırıp zulüm ekleyen Zâlime pranga vurulur elbet!.. şükrü hocam doğu türkistanın duyarlılığını çok güzel bir şekilde dile getirmişsiniz tebrik ederim selam ve dualar.
Bu mükemmel yorumunuz ve harikulâde bir dörtlükle eşliğinizden memnuniyet duydum, sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutlu oldum. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Nefis, ibretlik bir şiir. Herkes ettiğinin vebalini öder elbette. Gönül ister ki zalimin azabını mağduru da görsün dünya gözüyle. Kaleminiz kavi, yüreğiniz var olsun. Selam ve saygılarımla...
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin kelimelerde şiirleşmiş duygulu akıcı ve anlamlı eserini beğeniyle okudum yüreğine ve emeğine sağlık sayfanızda nice böyle güzel eserler okuma dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Firavuna karşı olmak yetmez , Musa'nın yanında olmak gerekir. ( MUHSİN YAZICIOĞLU ) Zulüm bizdense, ben bizden değilim.
Güç sarhoşluğuyla insanlık onurunu ayakları altına alan zalimlerin sonu her zaman ibretlik olmuştur. Zalim gücünü, ona ses çıkaramayan, arka çıkan, destekleyen voyvodacılarından alır. Bir zulme dur denilmiyorsa, arkasında daha ağır baskılar, daha büyük zülümler gelir. Ve zalim baskıyı arttırdıkça sonunu daha hızlı bir şekilde hazırlar. Çünkü zulüm sonunda Gayretullah a dokunur. Allah bütün zalimleri ya ıslah etsin, ya da Kahhar ismi tecellisiyle kahru perişan etsin. Kim olursa olsun zulm kabul edilecek bir şey değildir. Şu uç günlük dünya için böyle kerih işler peşinde koşmak kadar gereksiz bi şey yok.
Ben bu sayfaya gelince niye bu kadar kafa şişiriyorum ki sanki😀. Neyse... Tebrik ve saygılarımla sayın üstadım. Çoook güzel bir esere imza atmışsınız. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Üstadım mükemmel ve şiirin en etkili yorumunu yapmışsın, bu kıymetli yorumun için kutluyorum tebrikler. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Zalim ettiğini mutlaka bulur Masumun mazlumun ahını alır Sanmasın kimsenin yanına kalır Cehennem narına sarılır elbet.
Diyerek bu çok anlamlı ve ders niteliğinde olan muhteşem şiirinize nacizane bir dörtlük ile iştirak etmeden geçemedim. İhlaslı yüreğinizi ve usta kaleminizi canı gönülden kutluyorum şairim.
Günümün şiiridir Selam ve saygılarımla.
Gülseren Morkan tarafından 4/25/2021 3:20:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu mükemmel yorumunuz ve harikulâde bir dörtlükle eşliğinizden memnuniyet duydum, sonsuz teşekkürler. Eklemekten mutlu oldum. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Minicik yürekler dertte kalmasın
Onlar da büyürler, zaman ters döner
Hesabın sorarlar, unutulmasın
Kadir Tozlu
Aslında kimse zulmü hak etmiyor.
Ama zulüm gören çocuklarsa içim cızz ediyor...
Çok duygusal şiir Şükrü Kardeş.
Kutluyorum...