(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Vebal olup kalır… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Vebal olup kalır… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum, bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice anlam dolu şiirlere.
İnsan yüreğinin sesini dinleyip mısralara dökünce ortaya güzel eserler çıkıyor buda onlardan biri değerli kaleminizi ve eserini canı gönülden kutluyorum nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Çook güzel bir eser. İnsan imreniyor bu tür şiirleri kendisi değil de bir erbabı kalemden okuyunca. Zor yazılacak bir şiiri mahir ellerinizle ne güzel kaleme almışsınız. Tebrik ve saygılarımla sayın Hoca m. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Girme kul hakkına, af yok bilesin Gıybetten ırak dur, sana kul desin Düz yoldan sapma ki, rabbe eresin Vebal olup kalır, siler varını…
Kul hakkının ne bu dünyada, ne de öbür dünyada yeri var hocam. Rabbim; bana her türlü günahınızla gelin affedebilirim ama kul hakkıyla asla gelmeyin demiş. Bu meyanda bir birinden güzel konulara değinen kaleminize gönül dolusu tebrikler. Sonsuz saygılar...
Kardelen-1 tarafından 4/14/2021 12:05:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Girme kul hakkına, af yok bilesin Gıybetten ırak dur, sana kul desin Düz yoldan sapma ki, rabbe eresin Vebal olup kalır, siler varını…
Tek kelimeyle Hakk'ı ve hakikati anlatan öğütlerle bezenmiş harika duygularla yazılmış harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam ve saygılarımla. Hayırlı Ramazanlar diliyorum.
Çok güzel ve çok anlamlı şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz hep çağlasın değerli üstadım yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi Hayırlı Ramazanlar selam ve saygılarımla