(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zümrütü anka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zümrütü anka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayata en degerli ve en üstün varlik insandır Ve hayata en aşagilik eylemlerde bulunan yine insandir İnsandir ama insanlıgı terk eden insanlardır Biz insanligi terk etmeyen ve insanliktan vazgecmeyen insanlar olarak kalalim
Şiirde insanlara sitem gördüm Bir ara bende bunlari yaşadim Sizi gayet iyi anliyorum Haklisiniz
Az önce eski bir şiirime öncesinde ekli olan videoyu silip ayni müziğin mp3'ünü indirip ekledim ve sayfamda beğeni listesinde sizi görüp uğradım değerli şairem. Ve kaleminizden güzel bir yüreğin içselliğini okudum. Zaman yolculuğunda ne güzel dilekler düşlemişsiniz keşke her şey sizin de düşlediğiniz gibi sevgi dolu olsa, kötülükler hiç olmasa evet bunları değiştirmek belki mümkün olabilir ama kendinizi değiştiremeyeceğiniz kesin. Çünkü istediğiniz kadar pişmanlık duyun güzel bir yürek isteseniz de değişmez çünkü bu insanın fıtratında var. Bu meyanda kaleminizden çok güzel bir şiir okudum. İyi ki sayfama uğramışsınız böylelikle sizi tanımış oldum. Yürek sesinize gönül dolusu tebrikler. Sevgilerimle...
Değerli yüreğine sağlık sayfanızda naif bir eseri beğeniyle okudum yüreğinizin sesi mısralara yansımış akıcı kulağa hoş gelen mısralardı nice böyle güzel eserler yazmanız ve bizlerle paylaşmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Bundan yirmi sene önce şiir yazacaksın kitapların olacak deseler gülerdim.:)
Rotan güzelliklere çevrilsin her daim ve içinde gülümse hayata en görkemli halinle..
Sevgilerimle..