(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İşte hendek işte deve 🐫 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İşte hendek işte deve 🐫 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaleminiz yüreğiniz var olsun. Rabbim nicelerin yazdırsın İnşallah. Bu güzel Şiir vesilesi ile Barış abimizi de Rahmetle yad ediyorum. ______________ Selamlar Sevgiler.
Vefalı duyarlı o güzel Yüreğine sağlık,çok acıklıydı sevgi ve özlem vardı, çok güzeldi,akıcı ve anlamlıydı,ders vardı,, kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla her daim
Atay Hocam! Deve ne mübarek bir hayvan. Hem şarkılara türkülere güfte olmuş, hem taşlamalara mısra. Yıllar önce, bende deveyi katarda görmüş, önüne karakaçan sürmüştüm. Ekleyim de kadarda arkalı önlü tuz gölüne birlikte yürüsün. Kutlarım. Selam ve sevgilerimle.
Deve
İşte deve orada diken küçük bir karakaçan kervanı çeken garip evinde bir lokmaya muhtaç iken hamutuyla yuttu Deveyi Vatan Millet Sakarya nutku çeken
Yorumunuz ve şiiriniz harikaydı, kutluyorum tebrikler üstâdım. Şiirin altına ekledim okuyan olur da faydalanır diye , teşekkürler. Selamlar ve saygılarımla.
Güzel şiirdi anlam doluydu, Yaşananlar Hakkın kullarına birer imtihanıdır. Bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla.
Bu şiirinize bir de Barış Manço şarkısı olsaydı ne güzel olurdu dedim şiirinizin başlığını görünce. Ve şiir şu an içinde bulunduğumuz hayat akışını harika yansıtmış kaleminiz. Yürek sesinize ve kaleminize gönül dolusu tebrikler hocam. Sonsuz saygılar...
Hiç aklıma gelmemişti, başlık tesadüfen olmuştu, bakarım geç oldu ama eklerim belki. Bu harika yorumunuz için sonsuz teşekkürler. Selamlar ve saygılarımla.
Çok haklısınız, dün zorunlu bir durum için sokağa çıktım karşılaştığım on kişiden sekizi maskesiz dolaşıyordu. Bense çift maskeyle zor soluk alıyordum.
Biri telefonla konuşmak için maskesini çenesine indirmiş, sanırım telefondan gelen sesi kulağıyla değil de ağzıyla işitiyordu.
Güzel bir ikaz şiiriydi Şükrü Bey, dikkatten kaçan veya kaçırılan bazı şeyleri zaman zaman ortaya koymak görevi elbette bizlere düşüyor. Bu titiz dikkatinize teşekkürlerimle, tebriklerimi sunuyor, gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Aksakal tarafından 4/7/2021 3:28:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğinin sesi şiir olup sayfana yansıyarak güzel bir esere dönüşmüş okuyanın kalbine dokunan güzel eserinizi ve sizi canı gönülden kutlarım nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yalan sardı dudakları, Kızarmaz hiç yanakları, Tıkadıkça kulakları, Doğru sözden kaçar olduk...
Ben bu sayfaya gelince nedense, şiir yazma duygularım kabarıyor. Beni kuş gibi öttürüyor şiirleriniz. Ne kadar güzel anlatmış şiiriniz ahvalimizi. Tebrik ve saygılarımla sayın üstadım. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Tekniği (8`lik hece ölçüsü) ustalıkla kullanmış ve adeta serbest şiir özgürlüğünde de yazılabilmiş enfes bir şiirdi. Toplumsal içerikliyidi ve içinde çokça dersler de vardı, nükteler de. Usta kalemi yürekten kutlar,saygılar sunarım.