Aşk ne garİptİr kİ insan mutlu olmak içİn sever Ama hep aci çeker Gören bilen Varsa başka Bİr İhtİmal Gelin bana söyleyİn yeter Mutlu olmak için sevmek değil sevilmek yeter Aci çekmek içinse Sevilmek değil sevmek yeter Varsa bunun tersİnİ söyleyen gelsİn benİ bulsun yeter
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Söyleyİn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Söyleyİn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk ne garİptİr kİ insan mutlu olmak içİn sever Ama hep aci çeker Gören bilen Varsa başka Bİr İhtİmal Gelin bana söyleyİn yeter Mutlu olmak için sevmek değil sevilmek yeter Aci çekmek içinse Sevilmek değil sevmek yeter Varsa bunun tersİnİ söyleyen gelsİn benİ bulsun yeter
Şiirini Çözebilmek için birkaç defa okudum. Bu kadar güzel bir söz bir araya getirilip sevdayı aşkı, sevmeyi, sevilmeyi herşeyi bünyesinde barındırıyor. Sevdanın ilk durağı olan gözlerdir. O gözler ki gönüle açılan yoldur. Gönülden kalbe girmişse bir sevda.! Sevdalandığın seni sevmese de olur. Hayaller onunla güzel olur,Hayat, yenin doğan gün onun varlığı ile yaşanır bir hal alır.İnanırmısın ben bu duyguları yaşadım. Şimdilerin plâtonik aşk olarak değerlendirdiği, Karşılıksız sevgiyi tatmayan yaşamayan bilemez. Sevmek, acı çekerek de olsa sevmek pervane misali; Yanmak için şem'ine nası koşuyorsa , Gerçekten seven her türlü acıya cefalara katlanarak severse Mutluluğu Şahikalara çıkar. PERVÂNE DAHİ YANMAK İÇİN NÂR'INI BEKLER. Saygılar sunarım güzel bir duygu olan sevme, sevilmeyi hatırlatan şiirini kutlarım.