(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Gel kurtar beni… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Gel kurtar beni… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Babaymış el ve kol Hakka varan yol Dolmaz ki bir daha kalbimdeki sol Kıymette bilmezmiş o ölmeden kul Sensiz tek kaldım ya od yakar beni… ÜSTADIM BU GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLARIM YÜREĞİNİZ DAİM OLSUN SELAM VE SEVGİLER...
Merhaba değerli dost Sayfanızda çok güzel anlamlı mısralar ahenkli akıcı bir eserinizi okudum sizi ve kaleminizi canı gönülden kutlarım sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğimle yüreğinize sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun görüşmek üzere selamlarımla kalın sağlıcakla
6/5 onbirli hece ölçülü gider ayak harika bir eser düşmüş sayfaya tebrik ediyorum değerli Kadri Baba kalemin daim olsun.. Selamlar sevgiler saygılar sunuyorum..
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum, bu nadide eseri ve değerli kalemi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla. Nice anlam dolu güzel şiirlere.
Ustalıkla yazılmış, çok güzel ve anlamlı harika bir şiirdi kutluyorum tebrikler üstâdım. Gönlüne ve kalemine sağlık diliyorum. GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selâm ve saygılarımla.
Kaleminiz daim olsun. Yüreğinize sağlık diliyorum..
———Selam ve saygıyla.