(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adsız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adsız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa şiirinde anlatılanları anlamak çok zor. Bu türler hoş olmasına rağmen bazen okuyucunun zihninde başka türlü oluşumlar meydana getirebiliyor. Şu anda benim anladıklarımı yazmaya kalksam, Bazı insanları kırabilirim. Onun için yorum yazmıyorum. Güzel bir düşünceyle yazılmış, Ayrıca biraz da gerçekleri anlatmak istemişsiniz. Filozofca olmuş. Saygılar.
Gördüklerimi yazdım. Bu şu demek değil-bütün hocalar, devrimciler böyle. Ama hiç biri olmamalı değil mi? Kendimizi ne diye tarif ediyorsak davranışlarımız ona göre olmalı.
Öyle diyorlar. Kısa yazmayı seviyorum. Ustalar var biliyorsunuz şiirimizde ve ben severim. Zor ama keyifli. Çok attığım da olmuştu. Beğenilince devam ettim. Sonra öğrendim ki Japon edebiyatında böyle bir tür var. Ve de bir çok yorum. Yine de öykünme değil benimki. Ama denedim. Bir defter oldu.
Haklsınız valla..
Yerini bulmuştur. Kesinlikle !?
Gününüz güzel geçsin.