Söz vermiştim bir zamanlar Sevmemek için Tövbeler etmiştim ne kadar Gönülden sevmem diye Yeminler etmiştim kaç kere Keder dolu gönlümde Aşka yer vermem diye...
Söndü yine umutlarım Boşa gitti yeminlerim Sen çıkıverdin çünkü Birden karşıma...
Bir güneş gibi doğdun Kararmış bahtıma Aydınlandı dünyam Senin sevginle Maziye karışıp gitti O kederli günlerim...
Yaşamıyor muşum meğerse Yeniden doğdum seninle Hayat verdin dünyama Şaşırdım ne yapacağımı...
Bir tarafta ettiğim yeminler Bir tarafta sen Sevmesem diyorum seni Elimden gelmiyor Biliyorum çünkü Izdırâbımın daha da artacağını Çâre arıyorum derdime Bulamıyorum bir türlü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevmemek elinde mi ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevmemek elinde mi ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir o kadar güzel ki, okuyunca hayranı olduğum Orhan Baba nın bi şarkısı kulaklarımda çınladı.
Kararan bahtıma bir ışık verdin, Daha önceleri nerelerdeydin.
Aslına bakılırsa, şiir bana gençliğimi, o yıllarda dinlediğim Orhan baba şarkılarının hepsini birden hatırlattı. Şiir beni değişik bir iklime götürdü. Tebrik ve saygılarımla sayın Hoca m. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Maviyi hatetmedim ama yine de çok teşekkür ederim. Hayatınızın renkleri de böylesine cıvıl cıvıl olması dileklerimle sayın üstad ım. Hayırlı cumalar şimdiden. Sağlıcakla kalınız vesselam
Aşk olmazsa, meşk olmazmış muhterem Dost. Aşklar (gördüğümüz gibi), ne güzelliklere gebedir. Şayet o duygu insan ruhunun asaletine etki yapmasaydı, eminim pek çok güzellikten mahrum kalacaktık.Aşk insanı yarattı, insan onunla yaşamanın güzelliklerini tattı. Belki acılarını da; ama aşkın acılarından vazgeçebilen âşığa âşık denilebilinir mi? Zira" Âşık oldur kim, kılar canın feda cânânına/ Vermeyen can, itiraf etmek gerek noksanına..." Bu duygu ve düşüncelerle güzel şiirinizi tebrik ediyor, gözlerinizden öpüyorum. (Aksakal)
Sayfanızda her zamanki gibi mısralar arasında duygusal geçişlerin harika akıcı, anlamlı eserinizi beğenerek okudum sayfanızda nice güzel eserler görmek dileklerimle yüreğine ve emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
vefalı duyarlı o güzel Yüreğine sağlık,çok acıklıydı, çok güzeldi, öğüt,sevgi ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,ders vardı,, kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla her daim.
Söz vermiştim bir zamanlar Sevmemek için Tövbeler etmiştim ne kadar Gönülden sevmem diye Yeminler etmiştim kaç kere Keder dolu gönlümde Aşka yer vermem diye...
...Kıymetli Üstadım
.......Nice güzel şiirlere.
.......... Başarılar dilerim..
..............Selam ve Dua ile.